Lefsus Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hei, Jeg lurte på om dere viste om noen fine komplette eksosanlegg det var og kjøpe til neon, som gjerne ser bra ut og gir litt mere effekt. Må vist bytte hele shitten så kan vell like så greit kjøpe noe tøft da? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen som vet om fks effektannlegg eller noe gir noe særlig effekt til orginalmotor? Om det er vits og kjøpe det? Eller om jeg burde kjøpe noe vanlig billig no eller hva jeg burde? Hehe (er komplett idiot når det gjelder bil) På forhånd takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 http://modernperformance.com/dcx/95-99_exhausts-headers.shtml Neon's eksosanlegg for SOCH motorer er ganske restrektift så bytter du hele vill du hvertfall lett dra en 5-10 hester av det... :) På min har jeg bare byttet potta så ekosanlegget slipper å ta den siste svingen ut på høyre siden av bilen men i stedet går rett ut... Mere free flow mere hester :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Men lurte mest på noe mer lokale saker, som fks Svendsen eksos? Leverer de bra saker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Nei, Svendsen eksos er for reperasjon av orginalt anlegg, dem har ikke noe bra :P, dem kan sikkert sveise sammen noe, men vil ikke anbefale det tar sikkert mye for det, kor mye har du i det heletatt tenkt å legge ut? mye lettere å si noe om vi vet kor mye du vil legge ut :) A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe, legger ut det jeg må, men har ikke lyst til og legge ut så mye mere enn noe som funker om du skjønner. For pengene har jeg egentlig ikke uansett, så må låne de da. Hvor mye koster fks et orginal komplett anlegg? Med katalysator ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Nei, Svendsen eksos er for reperasjon av orginalt anlegg, dem har ikke noe bra :P, dem kan sikkert sveise sammen noe, men vil ikke anbefale det tar sikkert mye for det, kor mye har du i det heletatt tenkt å legge ut? mye lettere å si noe om vi vet kor mye du vil legge ut :) A Har jo sjekke litt mere med svendsen eksos, de har jo egen produksjons hall i skien ikke så langt fra meg. De bytter eksos anlegget på meget kort tid og med 4 års garanti eller noe slikt, + at nytt eksos og bytting er ofte billigere enn bare eksos andre steder.. Syns ikke det hørtes så galt ut jeg men? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg