Gå til innhold

Bensinpumpe i eller utenfor tank?

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

Det er 2.0 16V så jeg regner med det er en GT elns?

om du har en 16V har du en 88-89 modell (ettersom du skriver 80 tall, de kom også i 90-91) og har bensinpumpe montert på toppen av bærebrua bak (mener jeg) , altså ekstern pumpe

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og rev vekk et deksel som ligger over fyllerøret i venstre hjulhus bak. Da rauset det ut me rust og drit, og en halve bit av no som ligner på et forfilter til en bensinpumpe + tre bensinliner uten noen videre misjon?? finner bare tre liner som går ut bake der fyllerøret går ut, men finner ikke den jævla pumpa?

Visst noen har en tegning av det opplegget bak, ville jeg vert veldig takknemlig.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg noe som kan tyde på at den faktisk sitter i tanken:

You didn't say what year it was but I have a 1989 with fuel injection. I believe its the same for models 86-90 at least. The location for these is in the fuel tank.

http://www.faqfarm.com/Q/Where_is_the_fuel_pump_on_a_Mazda_626

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bekrefte at pumpa sitter i tanken. jeg driver å skal ha ny tank på min bil, å tenkte å finne på høggern, sjekket me mazda først, å der påpekte de at jeg måtte finne et vrak me innsprøytning da pumpa står i tanken

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider