Era Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Dvs i dag i kveld. 04.07.2002 Da feires USA sin Nasjonal dag med Crusing i Lillestøm noen som kommer? Jeg skal hvertfall dit, siden jeg må jobbe får jeg ikke dratt til Big Meet så da får jeg ta med meg detta i steden. Hadde vært coolt og treffe no Forum mennesker der da. :D :D :D Hvem kommer????? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Når der det Gig meet Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 og hvor?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by RS2 og hvor?? ' Ehhh også kaldt Power Big Meet det er i Vesterås Sverige 45 mil mot Stockholm. Og det er denna helga det begynner i kveld med 4 Juli Crusing og det er treff Fredag, Lørdag og Søndag. Skal du til Lillestrøm? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Me og LilleGud skal til Lillestrøm... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Era ' Ehhh også kaldt Power Big Meet det er i Vesterås Sverige 45 mil mot Stockholm. Og det er denna helga det begynner i kveld med 4 Juli Crusing og det er treff Fredag, Lørdag og Søndag. Skal du til Lillestrøm? Era Vet ikke helt ennå får se litt utover kvelden. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by HiiP Me og LilleGud skal til Lillestrøm... Cool hva kjører så dere i kveld? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Era Hvem kommer????? Era Hvor lenge varer dette liksom, du som sikkert har vært der før.. Skulle tatt en liten titt etter kl.22:00 i kveld. Er det noe vits??? :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by volvofasII Hvor lenge varer dette liksom, du som sikkert har vært der før.. Skulle tatt en liten titt etter kl.22:00 i kveld. Er det noe vits??? :D:D Tja det varierer på stemningen og været. Pleier og holde på til 23-24 hvertfall men med det dritt været vi har ute nå kan det bli en kort og våt kveld... :( Hvis været er bra så ja. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Era Tja det varierer på stemningen og været. Pleier og holde på til 23-24 hvertfall men med det dritt været vi har ute nå kan det bli en kort og våt kveld... :( Hvis været er bra så ja. Era OK... Være for avgjøre da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Været ser ut til og lette utover kvelden. Så da håper jeg på og se noen av dere der. Jeg drar hjem nå jeg har sikkert på meg den gørr harry T-shirten jeg vettu så da finner dere meg. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Era Været ser ut til og lette utover kvelden. Så da håper jeg på og se noen av dere der. Jeg drar hjem nå jeg har sikkert på meg den gørr harry T-shirten jeg vettu så da finner dere meg. Era det kom som en bombe :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 jeg skal til Lillestrøm... var på Strømmen i går og kikka litt på amcars... Mye fett... Fikk lit forsmak på i dag... så jeg og Håkon blir nok å finne der borte i rånerbyen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Era Cool hva kjører så dere i kveld? Era Hvis vi kjører så er det Eclipse og Nissan 100NX Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Jaggu! Da har man akkuratt komme hjem fra lillestrøm, Syns det var masse morro!! Har i allefall fått glane på en del biler... Bilen min kjørte oxo forbi :) Wee! Litt trist at det skulle begynne å dyrppe vann fra himmelen igjen :( , men det så ikke ut som dette gjorde noe på humøret til de som fortsatt sto ute... En kamerat av meg som filmet og knipset masse... Skal se om jeg får tak i filmen og bildene han tok! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg