Åge Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Respect:) :) :) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Da er bildene ute som dere har mast om. Kollegaen min Alias "nordlendingen" drar på ferie nå i 14 dager. Bilen blir ikke å de på veien før i midten av november. I dag blir den godkjent på trafikkstasjonen. Han har godkjenning som meg (LMK). More JAPANESE power on the roads. Bilen ble tatt inn av CANALMOTOR.NET, jeg har kun ordnet papirerene og bestilt bilen. CANALMOTOR som er levrandør!! Rx'en som kom var rimelig strøken. Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justyrider Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 JAAAAHH! Får gåsekalkunandehud av den bilen. Way 2 go Andre! Har snakka m Inge. Vi skal ta en tur i den bilen din snart, he he. Skal selv ta inn en Impreza fra Tyskland. Håper å få gjort d etter jul. Da blir d straffing på Isen! Leve Justy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by råtassen Da er bildene ute som dere har mast om. . Hvor er bildene :confused: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Code-Man NICE drunk :D http://gallery.imprezadriver.com/22B der har du bildene! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 ....med enda råere bil enn jeg har *host-host*! :-) For de som vil lese om 22b og historien bak den, gå til http://www.22b.com "The 22B will quite rightly be loved and cherished by those lucky enough to own one. Perfect road or not, it plugs its driver into another dimension, delivering a raw, thrilling and demanding experience that until now only the likes of McRae had access to." Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Kongebil!! Helt klart en av norges råeste gatebil! Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR der har du bildene! Takk!!!!! Kongebil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 døvt med høyreratt. men det venner man seg vel til. fresh bil iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
22B Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 ja nå er jeg kommet tilbake fra ferie, og det var godt å se lynvingen igjen. det var nesten det eneste jeg tenkte på di siste dagene før hjem reisen, va å bare kjøre med bilen igjen. hvis det er noe derre lurer på andgående bilen så er det bare å spørre. Siter x 2000 peugoet 206 2,0GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Den RX7en på bildesida står her i Narvik nå.. Kul bil :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Grattis med rå kjærre!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 noe nytt ang. 22b'en??? den va fettråååå:D :D :D :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Er vel denne som har vært i Bilsport, og som muligens skulle selges... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ka?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=524316&username= Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg