Gå til innhold

Min Audi A4 1,8T

Ranger emnet

chiptune

Anbefalte innlegg

Legger ut litt bilder og fakta om min Audi A4 1,8T. Si hva dere syns da:)

Litt fakta:

1995Modell, chip, komplett RS4 Rieger styling, 18" Felger, kun gått 111000km.

Audi1.JPG

-

Audi2.JPG

-

Audi3.JPG

-

Hva syns dere da? Skal legge ut flere bilder etterhvert her.

Mvh Magne.

- 1995 Audi A4 1,8T

x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt

x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så pen ut den!

Mangler rs grill, helrøde baklykter og facelift lykter forran:)

Enig, må få deg RS4 grill, facelift forran og bak. Ikke helrøde bak, men røde med hvit stripe gjennom. Merk: facelift. Den grillen du har nå var ikke galen, bare fjerne kamei logo'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det skal jeg få gjort. For øyeblikket er bilen totalt ribbet innvendig, grunnet en vannlekasje:( Men den er nok snart på veien igjen vil jeg tro, forhåpentligvis! Noen andre som har hatt vannlekasje problem i A4'n sin?

Har forøvrig også bestilt meg Angeleyes-lykter til bilen. Skal bestille meg nytt eksosanlegg også, slik at lyden blir litt grommere også.

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det skal jeg få gjort. For øyeblikket er bilen totalt ribbet innvendig, grunnet en vannlekasje:( Men den er nok snart på veien igjen vil jeg tro, forhåpentligvis! Noen andre som har hatt vannlekasje problem i A4'n sin?

Har forøvrig også bestilt meg Angeleyes-lykter til bilen. Skal bestille meg nytt eksosanlegg også, slik at lyden blir litt grommere også.

Jeg hadde lekkasje i motorrommet, rant ned under beina til passasjer. Var da vannrenna over filteret i motorrommet, tett opp mot vinduet som var fucked. Fiksa denne, så var alt fint igjen. Dette hadde forårsaket at vannet rant ned gjennom vifta og ned i kupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lekkasje i motorrommet, rant ned under beina til passasjer. Var da vannrenna over filteret i motorrommet, tett opp mot vinduet som var fucked. Fiksa denne, så var alt fint igjen. Dette hadde forårsaket at vannet rant ned gjennom vifta og ned i kupeen.

Ok. Min lekasje kommer fra andre siden, altså ovenfor clutchen og oppi der. Rett i alt ledningsstyret som er der:S Så tør ikke helt å begynne å klusse oppi der på egen hånd, så skal inn på verksted med bilen nå, for jeg har ribbet alt selv nå. Se bilde.

Audi4.jpg

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider