Gå til innhold

Min Audi A4 1,8T

Ranger emnet

chiptune

Anbefalte innlegg

Der var du jo:) Fant du ut av lekasjen altså? Bildet funker ikke nei.. Hehe...

Jepp, her var jeg:) Ja, tror nok jeg fant lekasjen nå ja, men er ikke helt sikker. Skal bestille time på verksted på mandag tenkte jeg. Bildet skal funke nå=)

- 1995 Audi A4 1,8T

x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt

x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Offda, nå må du ikke rote vekk noen ting da:) Monterer du bare ett sete i bilen når du skal på verksted da, eller skal alt på plass igjen? Må ikke la den stå ubrukt for lenge nå da, det er kjedelig:)

Hehe, skal prøve å ikke rote bort noe:) Skal leie bilhenger, og frakte den til verkstedet. Kostet ikke mere enn 400kr for å få leid hengeren. Bilen skal ikke stå ubrukt så alt for lenge:) Men nå får jeg jo muligheten til å få lagt opp alle ledningene til anlegget oxo, og fjernet støyen.

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal prøve å ikke rote bort noe:) Skal leie bilhenger, og frakte den til verkstedet. Kostet ikke mere enn 400kr for å få leid hengeren. Bilen skal ikke stå ubrukt så alt for lenge:) Men nå får jeg jo muligheten til å få lagt opp alle ledningene til anlegget oxo, og fjernet støyen.

Det er sant:) Får iallefall skiklig oversikt over ting og tang nå da, er jo bra.. Fikse det andre og når du er på verksted da?

Jaja, skal fly en tur til bruravik og henta kona nå så snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant:) Får iallefall skiklig oversikt over ting og tang nå da, er jo bra.. Fikse det andre og når du er på verksted da?

Jaja, skal fly en tur til bruravik og henta kona nå så snakkes:)

Jepp, skal ordne det andre samtidig vil jeg tro, så da er bilen i tipp topp=) Hilse kona:P

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få bakfangeren til å bli en del. Det gjør seg med en gang da:) Ang. dørhåndtakene så har jeg ikke tenkt så mye på akuratt det enda, og heller ikke med treint. i bilen. Vinge skal også invisteres i, men det blir ikke før jeg har fått ordnet vannlekasjen og noe annet greier. Men det kommer det kommer:)

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider