Gå til innhold

Min Audi A4 1,8T

Ranger emnet

chiptune

Anbefalte innlegg

Syns du skal beholde treinteriøret iallefall, mye finere en det en svart plast...

Indeed:) Har sett mange som har lakkert det i bilens farge, og det blir faktisk litt rått, men tviler på det blir slik hos meg med det første:P

- 1995 Audi A4 1,8T

x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt

x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp deg helle resirkventil og åpent konfilter ikke dump. Billig effekanlegg er jo simons. Men kommer ann på mye du gidder legge i det. Jeg selv på den gammle bilen laget eksosen selv fra 3"downpipe og eksosanlegg helt ut bak med en bakre lyddemper fra simons. Skulle du gjort det så hadde det gjort seg med IC i front og chipp om du ikke har gjort det også:)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg helle resirkventil og åpent konfilter ikke dump. Billig effekanlegg er jo simons. Men kommer ann på mye du gidder legge i det. Jeg selv på den gammle bilen laget eksosen selv fra 3"downpipe og eksosanlegg helt ut bak med en bakre lyddemper fra simons. Skulle du gjort det så hadde det gjort seg med IC i front og chipp om du ikke har gjort det også:)

Hva er forskjellen på resirkventil og dump? Er ikke helt inni akuratt det der:) Takk for svar:)

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dump slipper ut trykket og en resirk resirkulerer det. Med dump i pådrag slipper du ut alt trykke da du girer og må bygge det opp igjen mens resirk resirkulerer den så du slipper bygge opp alt på nytt = bedre respons. Dette var kort forklart. Anbefaler deg Viper resirk og et konfilter, ta kontakt med Tore på w...turbopower.no å få en bra pris. Se nylig tidligere linker med guide hvordan man fikser konfilter på bilen.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin audi det der :) stusser litt på resirk og luftfilter hadde vært fint med litt mer lyd .....

Skal love deg at det blir lyd av de tinga. Blir rå sugelyd da du gir på og fin slippe lyd. Straffer du bilen blir det fin suge lyd og en høy plystre lyd. Jeg angret ikke et sekund da jeg byttet.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ekstralys i RS fangeren?

Ikke noe mer enn grøftelysene, hvis det var dem du tenkte på?

Jeg har Dahlback resirk ventil, og Neuspeed p-flo air intake kit (åpent filter) så kan du jo høre på lyden i min når vi sees.. Er jo mye susing med tøft er det:)

Jepp, jeg får ta å høre godt på lyden i din bil når vi sees:)

- 1995 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider