Gå til innhold

Hjelp! Hvilke felger bør jeg kjøpe?

Ranger emnet

Caaatooo

Anbefalte innlegg

Med lite snø og asfalt på store deler av veiene har lengselen etter sommerhjul allerede meldt seg...

Problemer er bare; hvilke felger vil se bra ut på bilen min? Hva bør jeg kjøpe? Fjorårets sommerfelger kledde ikke bilen, iog disse er uansett skjeivkjørte da de var av drittkvalitet. Så har liksom en god unnskyldning for å kjøpe nye :D

Felger som jeg er på utkikk etter MÅ være i 19" eller 20" utførelse, gjerne bredere felger bak enn foran (slik at man kan få på 265, 275 eller omså 285 breie dekker bak).

Bilder av bilen min finnes i tråden om den - og alle forslag mottas med takk :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så breie dekk bak da gitt.. blir ikke sporete og tungt å kjøre da? vinglete liksom... men det ser jo gromt ut!;) Rondell D58 felger er jo fint på de bila. Har jo ordentlig kant og greier. Breyton felger er utrolig fine etter min mening.(tror det var det dem het) Ac Schnitzer har noen tøffe felger. se på gsbildeler.no eller schmiedmann.no De har noen felger til alle bmw modeller. kanskje du får noen ideer derfra:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det sporer mindre med større dekk bake enn forran :] 225 forran og bak sporer ivertfall heslig mye :p

spora ikke mindre på min med bredere dekk bak en foran i hvertfall:(

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det sporer mindre med større dekk bake enn forran :] 225 forran og bak sporer ivertfall heslig mye :p

Om det sporer, beror vel mye på hvordan dekk man har og kvaliteten på veiene man kjører på :) Gammelbilen min hadde bredere dekk bak (225 VS 245), og det gikk helt smertefritt ;)

Sleng gjerne ut bilde av felger dere anbefaler :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da erre bare å trene opp bicepsen gutt.. Dette er jo ca. standard bredde for tiden! Jeg kjører daglig rundt med 235 og 265.. sporer litt,men bare å holde igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "nye" M5 felgene! De er kanskje litt "vanlige", men de er fremdeles de feteste felgene til BMW'er. Spesielt hvis de er minst 18".

http://www.bmw.no/nybil/galleri.asp?bilmerke=BMW&serie=M&karosseri=M5

Ja, har vurdert slike :) De er virkelig pene :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men tror 10" bredde bak, det innpresset og den senkingen jeg kjører med blir å kreve en del valsing. Men skal vurdere det :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider