JuB Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Vurdere å selge min Carlos Sainz nummer 1956, vurderes solgt grunnet huskjøp. - Carlos Sainz nr. 1956 - 1991 mod - Km. 130 000 - Prisant: 135 000 NOK - Orginal bil - Kjøpt i sommer - Alle bremseklosser nye - Byttet olje og filter for kort tid siden - Nye plugger - Anlegg følger med, sub og cdspiller - 17" sommerdekk, dekka burde byttes - 16" vinterdekk, bra dekk, pigger - Dumpventil - Ladetrykk 0.9bar - Har mye dokumentasjon - Vannpumpa bråker litt, men det er ikke noe problem Den som er intressert Carlos Sainz vet hva han får :D Bilder: Kontakt meg via PM/SMS/MMS/MAIL/TLF/MSN osv ;) Kenneth 92865744 simens_16@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 ingen som er intr. i sinnsykt fett vinter bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 forsatt til salgs. kan vudere innbytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Er det noe juletilbud? Orginal eller trimmet? Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Er det noe juletilbud?Orginal eller trimmet? Roger dårlig me juletilbud på den sorry hehe. men kan jo komme med bud å se hehe er ikke trimmet helt orginal. kjører på 0.9 bar nå. kosta på den litt små ting i det siste. rundt 10k. med små ting å litt anlegg i bilen Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 0.9bar er vel strengt tatt ikke å kjøre originalt, men... :D Ellers lykke til med salget, nydelig bil. Hadde en '91 GT4 før, koksgrå... En ufattelig morsom vinterbil til en latterlig lav pris. Synd de er så tunge, ellers kunne de jo parkert det meste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 0.9bar er vel strengt tatt ikke å kjøre originalt, men... :D Ellers lykke til med salget, nydelig bil. Hadde en '91 GT4 før, koksgrå... En ufattelig morsom vinterbil til en latterlig lav pris. Synd de er så tunge, ellers kunne de jo parkert det meste.... ja de veier litt. gleder meg jo til vinteren da. skal ha 4*4 i nye bilen jeg kjøper også må ha leketøy på vinteren viktig det:D å ja er vel ikk orginalt sånn sett. men di tåler det lett:P Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 bud motatt for dere som er intresert Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jule bump:D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ække 135000.- altfor mye for en 1991mod Celica? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ække 135000.- altfor mye for en 1991mod Celica? er ikkje BERRE ein celica... er eit stykke rallyhistorie... nett som lancia delta integrale som gruste denne :P Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 er ikkje BERRE ein celica... er eit stykke rallyhistorie... nett som lancia delta integrale som gruste denne :P Hallo!! Jeg er klar over det, men uansett så er det jo bare en Celica, og den Celica der har jo aldri vært i nærheten av og bli med i noen Rally, så jeg forstår ikke hysteriet og prisen! I mine øyne er det bare en forferdelig overpriset Celica med et funny name.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hallo!! Jeg er klar over det, men uansett så er det jo bare en Celica, og den Celica der har jo aldri vært i nærheten av og bli med i noen Rally, så jeg forstår ikke hysteriet og prisen! I mine øyne er det bare en forferdelig overpriset Celica med et funny name.. jeg ville kanskje sjekket hvorfor den har navne da. om u mener den ikke har noen ting med rally å gjøre.:chairshot Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hallo du!! Han kjørte jo for Toyota på den tiden, det vet vel alle, men akkurat denne aktuelle bilen har aldri vært tiltenkt Rally, det er jo bare et Rally konsept for og selge flere biler, ikke noe annet en det! Ja den har turbo og sånt, er klar over det, men UANSETT så er det en OVERPRISET Celica. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Går det virkelig an å være så dumme som disse barna som henger her inne..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg