Gå til innhold

Vurderes solgt: Carlos Sainz nr. 1956

Ranger emnet

JuB

Anbefalte innlegg

Vurdere å selge min Carlos Sainz nummer 1956, vurderes solgt grunnet huskjøp.

- Carlos Sainz nr. 1956

- 1991 mod

- Km. 130 000

- Prisant: 135 000 NOK

- Orginal bil

- Kjøpt i sommer

- Alle bremseklosser nye

- Byttet olje og filter for kort tid siden

- Nye plugger

- Anlegg følger med, sub og cdspiller

- 17" sommerdekk, dekka burde byttes

- 16" vinterdekk, bra dekk, pigger

- Dumpventil

- Ladetrykk 0.9bar

- Har mye dokumentasjon

- Vannpumpa bråker litt, men det er ikke noe problem

Den som er intressert Carlos Sainz vet hva han får :D

Bilder:

DSC00011.JPG

DSC00012.JPG

DSC00014.JPG

DSC00016.JPG

DSC00018.JPG

Kontakt meg via PM/SMS/MMS/MAIL/TLF/MSN osv ;)

Kenneth

92865744

simens_16@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.9bar er vel strengt tatt ikke å kjøre originalt, men... :D

Ellers lykke til med salget, nydelig bil. Hadde en '91 GT4 før, koksgrå...

En ufattelig morsom vinterbil til en latterlig lav pris. Synd de er så tunge, ellers kunne de jo parkert det meste....

ja de veier litt. gleder meg jo til vinteren da. skal ha 4*4 i nye bilen jeg kjøper også må ha leketøy på vinteren viktig det:D

å ja er vel ikk orginalt sånn sett. men di tåler det lett:P

mr2 turbo gen 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikkje BERRE ein celica... er eit stykke rallyhistorie... nett som lancia delta integrale som gruste denne :P

Hallo!! Jeg er klar over det, men uansett så er det jo bare en Celica, og den Celica der har jo aldri vært i nærheten av og bli med i noen Rally, så jeg forstår ikke hysteriet og prisen! I mine øyne er det bare en forferdelig overpriset Celica med et funny name..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Jeg er klar over det, men uansett så er det jo bare en Celica, og den Celica der har jo aldri vært i nærheten av og bli med i noen Rally, så jeg forstår ikke hysteriet og prisen! I mine øyne er det bare en forferdelig overpriset Celica med et funny name..

jeg ville kanskje sjekket hvorfor den har navne da. om u mener den ikke har noen ting med rally å gjøre.:chairshot

mr2 turbo gen 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo du!! Han kjørte jo for Toyota på den tiden, det vet vel alle, men akkurat denne aktuelle bilen har aldri vært tiltenkt Rally, det er jo bare et Rally konsept for og selge flere biler, ikke noe annet en det! Ja den har turbo og sånt, er klar over det, men UANSETT så er det en OVERPRISET Celica. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider