guffen85 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Går det virkelig an å være så dumme som disse barna som henger her inne..... kanskje litt barnslig men måtte bare ;) http://www.rallycars.com/Cars/Toyota_GT4/Celica2.html Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 La mannen få selge bilen sin....ikke ødelegg tråden hans med usakelige tråder....er du ikke intresert så la vere å skriv :) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 La mannen få selge bilen sin....ikke ødelegg tråden hans med usakelige tråder....er du ikke intresert så la vere å skriv :) takker :D:pray Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Går det virkelig an å være så dumme som disse barna som henger her inne..... Går det virkelig an å vere så dumme som dei "voksne" som heng her inne.. Det er seljar som bestemmer prisen på sin eigen bil, enkelt og greit. Og slikt usaklig piss som du kjem med i denne tråden kan du godt halde deg for god til... Bump til ein flott bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Går det virkelig an å vere så dumme som dei "voksne" som heng her inne.. Det er seljar som bestemmer prisen på sin eigen bil, enkelt og greit. Og slikt usaklig piss som du kjem med i denne tråden kan du godt halde deg for god til... Bump til ein flott bil. takker :D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 haloiz detter er jo street versjonen av rallybilen som Toyota brukte, akkurat som evo, wrx sti osvosv fin bil, ok pris Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kan noen si meg noe mer om denne bilen? hk? hva er så spess med den? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 og er det fram eller bakhjulstrekk? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 og er det fram eller bakhjulstrekk? Det er begge deler. 4x4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Kan noen si meg noe mer om denne bilen? hk? hva er så spess med den? er 4*4 208 hk ogrinalt. bedre intercooler jeg husker ikke alle forskjellene fra en vanlig gt4 men vil du ha det skal jeg finne det. er ganske stor forskjell Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 nyttårs bump:D er på ut kikk etter en golf g60 4*4 så om noen har en sånn å er intresert i min så si i fra:D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg