wazzza Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Når det er snakk om triming hører jeg snakk om å fylle blokkene med betong? Hva er det godt for? Hvor fylles det osv? Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Fyller opp kjølekanalene i blokka,for å stive av sylinderforingene... Det er ikke vanlig C25-betong,altså.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hehe, skjønte at det ikke var vanlig beting nei :D Hva gjør man med kjøingen da? Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 For gate- og bane-bruk så fyller man bare ikke helt opp...sånn at man har kjøling under toppakningen også. For rent drag-bruk så rekker den knapt å bli lunken alikevel. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92758&highlight=betong Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg