Reodor broom broom Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Heisann.... Lurer litt på framgangs måten for polering av alu???? kan noen forklare med produkter og hvor de er kjøpt!!! F.eks gir kasser,felger etc (det jeg tenker på her er på trange plasser???) Takkar og bukkar .......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Se på bilpleie forumet du..Ligger en tråd om dette der Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 joda har sett den men tenkte på litt mer utfylende på utstyr lista.... evt produktnr for oss i norges land Er ikke helt stø på søta bror sit morsmål.... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kjøp polerings settet på clahs ohlson og i tilleg en tube autosol og du får speilblank overflate. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg brukte autoglym metal polish fra bilxtra, poleringsmaskin og toelettpappir når jeg tok ramma på crossern og det fungerer bra da det enda er skinnende og jeg gjorde det før sommer ferien og har brukt sykkelen en god del!!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 MEN før du går så lang som at du begynner med polishen så må du slipe med sandpapir! helt opp til 1200 vått! fås kjøpt på biltema! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Den ramma på crossern er jo polert i fra før da..:P Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jaja men den er ikke i slik stand orginalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Slip opp alu med 1200 papir eller 2000 papir, våtslip til du har fått bort alle porene. (viktigt) eller's blir ikke slutt resultatet bra. Så kan du gå på Clas Olsshon og kjøpe poleringsettet til dette, fungerer veldigt bra. så pusser du opp med de poleringstiftene du får med så blir resultatet kjempe bra! Men husk dette krever tålmodighet!tar lang tid! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 tar det laaaang tid? har polert opp 3 felger nå:) mangler en enda..har holdt på i tre dager og har ca brukt 4-5 timer til sammen på alle 3.. legger ved bilder før og etter.. FØR: ETTER: noen som syntes resultatet blei bra?? har brukt våtslipepapir fra biltema opp til 1200 og så polert med utstyr fra gasolin.. mvh chevy8:) Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hmm ble da bra dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 takk:) bruker høyglanspoleringsettet fra http://www.gasolin.no inne på linken "polering" koster 2-300 kr våtsliper med papir fra tema først;) mvh chevy8 Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg