Polo Classic Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ja de var hvite:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 hva mener du ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Dessuten synes jeg de var stygge. Hvis alt unntatt blinklyset lakkes rødt digger jeg dem:cool: Hva synes andre? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Kid-A Dessuten synes jeg de var stygge. Hvis alt unntatt blinklyset lakkes rødt digger jeg dem:cool: Hva synes andre? Jeg tror nok rød/hvite i M3 stil er bedre. Tror det er på gang fra Cullen. Du er ikke plaget med mye å velge i til Jetta II da. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 senes det ser penere ut i hel rød på en jetta, men det er smak og behag... har egentlig en liten forkjærlighet for hvite baklys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Kid-A Dessuten synes jeg de var stygge. Hvis alt unntatt blinklyset lakkes rødt digger jeg dem:cool: Hva synes andre? enig med du :D evt helrøde Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Rød hvite hadde vært knall.. og han/hun skulle ha droppa "dobbel" eksos ;p Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hvor får man tak i hvite jetta baklys ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 De blir laget i Sør-Afrika, men selskapet vil ikke eksportere til Norge. Jeg kan kanskje skaffe de fra andre steder. De er ikke lovlige å bruke her i landet da de ikke har E-merking Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 hehe, drit i om det er lovli eller no, polti vet da ikke det, sjekker vel ikke om lykta er E merket når eg blir stopt vel ? er vel bare hos biltilsynet eg ikke bør ha dem på :rolleyes: kan du finne ut pris jafal ;):D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Syns de hvite lyktene var drit råe jeg da men..Jeg liker ikke orginal lyktene til Jetta... ;) Men jeg ville hatt hvite ;) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 eg skal definitivt ha hvite baklys til jetta`n min, men ikke før eg lakkerer hele bilen hvit :D Styling er på vei hjem nå :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 jeg lagde meg røde og hvite baklamper til jettan min selv.er ikke så vanskelig.knuste rygge og blinklyset,skjærte av tilsvarende del fra et takarmatur(lystoffrør-deksel) og varmet tilsvarende bit med varmluftpistol.så 90% org ut.brukte vel ca 30 min tilsammen. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Disse var deilige... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg