dinge Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvor mye er en slik 16v motor verdt? vurderer å selge den jeg har stående, også er jeg så usikker på hva den er verdt.. dette er da det 139hk motoren om jeg ikke husker feil. KR? den er vel verdt litt vel,siden er i så bra stand? Motoren har rullet 137k ca,litt i overkant. er en 87mod. Tett å fin. Ny toppdekselpakning. Det store innsuget. Med girkasse som er tett og fin. Nett kan følge med/hjerne. Innsprut osv,alt som sitter på motoren. Speedometer som viser antall km kan følge med. Håper på svar:) bilde fra den satt i bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 139hk er KR-motoren, ja. Jeg solgte ihvertfall min PL-motor for 4500 med nett og girkasse, og denne hadde gått i overkant av 250k, og den var i veldig god stand. Vil tippe at du kan kreve et sted mellom 6-8k. Kanskje du kan få bortimot 9k om du møter på den rette kjøperen. Ihvertfall det jeg tipper:) Men jeg lurer også litt på hvorfor den Golf'en ender opp i deler. Må da være et bra utgangspunkt videre skulle man tro. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 139hk er KR-motoren, ja. Jeg solgte ihvertfall min PL-motor for 4500 med nett og girkasse, og denne hadde gått i overkant av 250k, og den var i veldig god stand. Vil tippe at du kan kreve et sted mellom 6-8k. Kanskje du kan få bortimot 9k om du møter på den rette kjøperen. Ihvertfall det jeg tipper:) Men jeg lurer også litt på hvorfor den Golf'en ender opp i deler. Må da være et bra utgangspunkt videre skulle man tro. javel:) solgte en pl motor i fjor jeg og,som hadde rullet omtrent det samme,litt mer tror jeg kun motor og gir,for 4k. den var små shabby.hehe hvertfall jeg synes denne motoren er verdt en del.:) ja,det er synd den ender opp slik,den var jævlig bra,helt til sommerferien begynte,angry.. det er et veldig bra karosseri,med nesten null rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den var jævlig bra,helt til sommerferien begynte....javel?? Vil tippe noe sånt som massern jeg også. 16V motorer/kasser som er gått såpass lite er det ikke mange av. Har nok motor lenge der.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den var jævlig bra,helt til sommerferien begynte....javel?? Vil tippe noe sånt som massern jeg også. 16V motorer/kasser som er gått såpass lite er det ikke mange av. Har nok motor lenge der.. jepp,tror ikke jeg skal gå i nærmere detalj på det her,noen som ikke blir fullt så fornøyd med det tror jeg. ja,det er det jeg har tenkt på også,for det er ikke mange 16v motorer/kasser som har rullet så lite. alle pleier hvertfall har kommet seg et godt stykke over 200k. også er det en kar på litt over 80 år som har eid bilen før meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe Er den Daukjørt? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 heheEr den Daukjørt? nei,faktisk ikke,har var bilmekaniker,så det er han som har bygget opp bilen fra grunnen av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 6000,- + bør du få for den. Betalte 3500,- for min KR motor, men den fikk jeg skambillig! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 9000 for en KR? Haha! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Med alt som står øverst er det nok mulig ja. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 takker for komenterer folkens. har drivakslinger som også kan følge med:) regner ikke med å få 9k heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jepp,tror ikke jeg skal gå i nærmere detalj på det her,noen som ikke blir fullt så fornøyd med det tror jeg. ja,det er det jeg har tenkt på også,for det er ikke mange 16v motorer/kasser som har rullet så lite. alle pleier hvertfall har kommet seg et godt stykke over 200k. også er det en kar på litt over 80 år som har eid bilen før meg:D har oddis kræsja? hehe hvrodan går det på gjøvik foresten? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 har oddis kræsja?hehe hvrodan går det på gjøvik foresten? vemund hehe,neinei:) jeg kjøpte bilen av han,også har det skjedd div ting som er jævlig irriterende,men det gidder jeg ikke ta her:P går bare bra på gjøvik. oppi der a? driver med om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 jo, nå må du fortelle her.. er int i å høre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 jah!?:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg