Gå til innhold

turboen kutter etter litt gasspådrag

Ranger emnet

volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer kuttinga da? Hvor mye faller den liksom?

Hadde samme problemet selv på min.. Før jeg byttet gasser.! Hvis du skrur av gasseren.. også presser du selve stempelet inne i forgasseren.. Er den hard.. Så har den fått formye å arbeide med.. Men er den smidig.. Så er den hel..

Har du skjekket for lekk av luft mellom bensinpumpa og gasseren? Hvis den lekker så gir den i alle fall ikke nok bensin.! =)

jeg forsto ikke helt det du mente med stemplet der, men slik jeg forsto det da. så skall jeg skru av gasseren, presse stemplett oppåver i gasseren uten å skru av låkket på den? og bli det bedre om jeg fyller på gasserolje?

og hvilken gasser byttet du til?

noen som har andre forgassertips så tas det i mot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det du trudde.! =)

Jeg byttet til den blå forgasseren..

Hvis du ikke har fylt på olje på lenge.. eller kjørt bilen uten olje en stund.. Så kan jeg nesten garantere at det stempelet blir hardt.. Det skal ikke mye til før den blir hard..

Det har en del å si..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med hvem motor den skal sitte på mener jeg å tru jeg har hørt..

Den forgasseren jeg har bilde av der er orginalt for en 2,3L men er litt oppjustert.. For den satt på en 2,5L tidligere.. Så den gir nok bensin.!

Jeg hadde svart topp på min 2L turbo..

Så jeg vil ikke garantere på noe av akuratt dette.. Men sånn jeg har hørt det da..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med hvem motor den skal sitte på mener jeg å tru jeg har hørt..

Den forgasseren jeg har bilde av der er orginalt for en 2,3L men er litt oppjustert.. For den satt på en 2,5L tidligere.. Så den gir nok bensin.!

Jeg hadde svart topp på min 2L turbo..

Så jeg vil ikke garantere på noe av akuratt dette.. Men sånn jeg har hørt det da..

ok. den gasseren jeg har satt på en 740 b23(0) med turbo.. og jeg bruker den gasseren på en b21, menmen,, takker for svarene da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider