Gå til innhold

prosjekt 245tic

Ranger emnet

volvo_man

Anbefalte innlegg

blir bra dette mr... men vi får se hvor godt den kommer til å gå nå...

funket greit nok før, men turboen er kanskje litt liten.... mistet liksom draget (testet den da Christer eide den...)

så får vi se om jeg oppgraderer 940 til å heltidsparkere deg=p

du no måkje du bli så sur her! hehe. synest no den går greit nok, har fått tilbud om litt andre ting til motoren, så vi får no sjå.:lol: bilen er bra den!

men du skal vite at eg sitter stor pris på tips da.

vw caddy 2006 1,9tdi

vw boble cab roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du no måkje du bli så sur her! hehe. synest no den går greit nok, har fått tilbud om litt andre ting til motoren, så vi får no sjå.:lol: bilen er bra den!

men du skal vite at eg sitter stor pris på tips da.

jeg finnes ikke sur :boxers he he

den hadde en periode under christer etter at den ble chippet at den ikke gikk helt i lodd.. hva som gjorde det vet jeg ikke, men tror han forsøkte seg med for høyt trykk på for liten turbo...

du får skaffe deg en slik hybridsak ,så funker det sikkert gull... så kan du dumpe gamle turboen her så jeg får ene maskinen min klar :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steikje!

Ser man det du! Bra du fikser opp bilen! Blir vel fart på den til sommeren eller?

Ska du gjøre noe med karosseriet og eller? Ett hett tips er å bytte til nye typen bakluke.. De nye ruste jo ikke..

Sjåast!

Hehe.. visst faen ruster de nye også bare ikke fullt så kjapt som de gamle. De eneste som er rustfrie er de fra 93 som er i alu.. men det er sjelden vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde en periode under christer etter at den ble chippet at den ikke gikk helt i lodd.. hva som gjorde det vet jeg ikke, men tror han forsøkte seg med for høyt trykk på for liten turbo...

du får skaffe deg en slik hybridsak ,så funker det sikkert gull... så kan du dumpe gamle turboen her så jeg får ene maskinen min klar :volvsmile

kjøper eg større turbo må eg vel til med andre ting!? har en 531 topp for hånden, bør eg kjøpe den? ka mere må eg evt. kjøpe

vw caddy 2006 1,9tdi

vw boble cab roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper eg større turbo må eg vel til med andre ting!? har en 531 topp for hånden, bør eg kjøpe den? ka mere må eg evt. kjøpe

Tror ikke du må ha no spesiellt anna, er bare å bytte til 531.

Og det var den alu-bakluka jeg mente.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

HØ, og da seie du? eg bur no i modaln og har no kjøyrt frå deg manjen gonga! da veit du! så eg trur maskinerie ditt e alt for lite!

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...