Golf1600TIC Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Nærmeste MB-forhandler..quite simple. En kompis av meg ladet vel 1.2 Bar eller noe på en 2.3 8V... toppakningen sliter (les: ryker javnt) på den,men ikke på 2.0'en... Dette gjelder vel med noe modifisert komp ? funker vel ikke med så høyt trykk på original motor?!! Har sendt en mail til V S motor så får vi se va det blir.. Kjøpe nye stempler hos MB forhandlern trur jeg er like dyrt, men skal høre litt der og i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 2.3'ens større borring er det som voldet oss problemet... det var for lite materiale mellom sylinder og kjølekanal,så pakningen blåste ut der... Kjøres det med original pakning eller en kopper variant? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Dette gjelder vel med noe modifisert komp ? funker vel ikke med så høyt trykk på original motor?!! Har sendt en mail til V S motor så får vi se va det blir.. Kjøpe nye stempler hos MB forhandlern trur jeg er like dyrt, men skal høre litt der og i morgen :) vs har stempler til 1850kr eksl mva.. fikk mail i dag;) råder til 1900kr eller no.. slipper spesialtilpassa kammer til 6500kr stk. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Dette gjelder vel med noe modifisert komp ? funker vel ikke med så høyt trykk på original motor?!! Umodifisert komp...men noen mods i forbrenningskammeret. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjøres det med original pakning eller en kopper variant?Original dør fort... ny pakning er himsmide by FZR-Mannen :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Original dør fort... ny pakning er himsmide by FZR-Mannen :D Hmm, blir litt ot dette her men nå ble jeg veldig nyskjerrig.... Hva mener du nå egentlig? hjemmelaga? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 sliper spesialtilpassa kammer til 6500kr stk. Da må jeg sette opp prisen...jeg er ALT for billig :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hmm, blir litt ot dette her men nå ble jeg veldig nyskjerrig.... Hva mener du nå egentlig? hjemmelaga? Jepp...hvorfor kjøpe dyre pakninger når man er nevenyttig... så fikk vi testet noe nytt også. Lager et antall for prisen av en forsterka en,så... © FZR-Mannen,dog.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jepp...hvorfor kjøpe dyre pakninger når man er nevenyttig... så fikk vi testet noe nytt også. Lager et antall for prisen av en forsterka en,så... © FZR-Mannen,dog.. :D Kjøper du materiale i ark eller er det spesial handel? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da må jeg sette opp prisen...jeg er ALT for billig :D hmm.. hvor mye tar du? å prisen på pakning?;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjøper du materiale i ark eller er det spesial handel? Kjøper det i plater (dvs,når det ikke er mer igjen...) og det finnes noen kvadratmeter av det her enda... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hmm.. hvor mye tar du? å prisen på pakning?;) Normalt har en enkeltkam a là den ligget på rundt 4500 - 5000... må sjekke opp eksakt. Pakningen må jeg spørre på,den er det som sagt FZR-Mannen som lager... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.