emilhetty Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 noen som veit hvor mye jeg må gi får ei strøken veiv og en råde? evt. 4 råder med stempler? er vel sikkert ingen som vil selge ei råde uten stempel. og hvor mye sånn ca en b230f motor er verdt, må finne ut om det er verdt å koste på den motorn jeg har. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 En 230F motor er vel ikke verdt så altfor mye.. Spørs om det er komplett med sprut. Bare blokk, topp, innsug, og manifold er vel ikke verdt stort med mindre det har gått veldig lite og er i meget bra stand og selges til en skikkelig luring... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 så du mener at det ikke er verdt å koste på den og kjøpe ei brukt veiv og en råde? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det spørs akkurat hva du skal ha den til... Hvis det bare er det som er gæli med den så er det jo ikke akkurat store kostnaden.. Men hvis den liksom aldri blir til noe så er det bedre å finne en fräsh motor. Det er en avgjørelse du må ta... Men hvis du tenker på å fikse den for å selge så tror jeg ikke du tjener rare slanten på det siden det kryr av volvo motorer. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 tenkte jeg skulle bygge den opp får å bruke den. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg