Gå til innhold

Glødelampa blinker under kjøring !!!

Ranger emnet

Ray

Anbefalte innlegg

Glødelampa blinker under kjøring på bilen min.. En 97modell passat TDI 110hk

Ska kjøra innom vw å høra, mn noen som vet noe???

Samt, er det vaier fra håndtaket på koffertlokket til låsen ?? virke som om den har hoppet av, for det er ikke noe motstand når eg tar i håndtaket.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det stemmer nok IKKE det du sa. Det va startsperra som hadde en feil lagret. Fikk slettet feilen og lyset forsvant. Så får se kor lenge det går før det kommer tilbake. skal det ha noe med det du sier å gjøre så må eg har flere feil.

Det er det jeg sa.

Men bare ikke tro meg hvis du vil, har ikke noe å si for meg.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når glødelampa blinker, indikerer det bare at det er feil en eller annen plass på bilen.. Lys, Motorstyring, Brytere , Følerer etc... Den bare forteller deg at "Kom deg inn på Møller før detta blir virkeligt dyrt!" :drive2

Ett exempel: Lånte fattern`s gamle tyssehenger, som han hadde kobla opp kontaktene mot en Volvo Xc70, da jeg kobla på passaten så gikk den ett par minutter så kom glødelampa opp å lå der og blinka.. Var på Møller og sjekka, jupp.. Feilkode på jording på hengerkontakten.. Ett tasterykk så var feilen borte.. ;)

2002 VW Passat 1,9 TDI (PD) 130 HK (Konebil)

1994 Volvo 460 2.0 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det vartfall startsperra. Så fort den kuke seg te, bare det er et engangstilfelle, så begynner det å lyse. å lyser helt til eg får nullstilt det. plagande å kjøre med. og vartfall når VW her i oslo tar 300kr for å nullstille, i motsettning til vw hgsd som gjør det gratis.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider