RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Mange har sikkert sett den før men den er verdt å se igjen oxo er det bra musikk her det er flere filmer her men det er det øverste som jeg sikter til Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by RS2 Mange har sikkert sett den før men den er verdt å se igjen oxo er det bra musikk her det er flere filmer her men det er det øverste som jeg sikter til Bra bra. Hadde ikke sett den sammensettningen før. Morro, men helt sikkert mere moro med LYD. Ekke det på jobben vet du. :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 *gleder meg til å ratte impreza med diger vinge* Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Silverboy *gleder meg til å ratte impreza med diger vinge* Og den er bestilt eller er det noe på gang???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Ikke bestillt nei... blir ett par mnd til tenker jeg... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by Silverboy Ikke bestillt nei... blir ett par mnd til tenker jeg... Standar eller blir det litt moderat trimming... Gammle karoseriet eller blir det WRX greiene.. Husker så dårlig... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Det blir gamle GODE GT'n :) oxo blir det moderat trim.. uaktuelt å begynne å bytte råder og veiv og drit, så det stopper vel før eller siden på rundt 300 gamp... når avhenger vel av om det ryker før jeg kommer så langt, og hvor mye jeg må gi for bilen :) Først skal golfen kjøres inn igjen.. så skal jeg finne meg en jobb litt nærmere der jeg bor.. .så blir det ny bil :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Silverboy Det blir gamle GODE GT'n :) oxo blir det moderat trim.. uaktuelt å begynne å bytte råder og veiv og drit, så det stopper vel før eller siden på rundt 300 gamp... når avhenger vel av om det ryker før jeg kommer så langt, og hvor mye jeg må gi for bilen :) Først skal golfen kjøres inn igjen.. så skal jeg finne meg en jobb litt nærmere der jeg bor.. .så blir det ny bil :) Tar da bare kun kort tid da... hehehehe :D:D Blir gøy for dere gutta det.. Skal dere fixe så det blir en gjeng med samme farve også eller ???:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Slik som det ser ut nå så er det fare for at det blir 2 GT på gutta. Ikke jeg som skal ha. Vet ikke helt hva det blir på meg ennå Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by RS2 Slik som det ser ut nå så er det fare for at det blir 2 GT på gutta. Ikke jeg som skal ha. Vet ikke helt hva det blir på meg ennå Er ikke lett for deg vettø, hehehehehe :D:D Hyggelig med et par i hjerter.. Det er vel det som blir praktisert.. :D:D:D hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by volvofasII Er ikke lett for deg vettø, hehehehehe :D:D Hyggelig med et par i hjerter.. Det er vel det som blir praktisert.. :D:D:D hehehehehe ja det blir vel det. Gutta bor rett over damen for hverandre Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by RS2 ja det blir vel det. Gutta bor rett over damen for hverandre Tenkte mere på GAY greiene gitt, men hyggelig det er en dam i mellom også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 om vi kjøper de samme greiene blir det lettere å kjøre kuk i ræv vettu :D :D :D :D :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Silverboy om vi kjøper de samme greiene blir det lettere å kjøre kuk i ræv vettu :D :D :D :D :rolleyes: :D:D:D:D hehehehehehe Blir nok kjempe digg det... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Silverboy om vi kjøper de samme greiene blir det lettere å kjøre kuk i ræv vettu :D :D :D :D :rolleyes: Vi har jo prøv å kjøre kuk i ræv i det siste da. Eller hva Silverboy Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg