No Angel Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 lurte på om noen har veit om hvor man får kjøpt sånn bomull ting man bruker inni kassa?? Har pleid og kjøpe det i sverige tidligere, men er det noen som veit hvor i oslo område man får tak i dette??? Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Biltema http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78464 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No Angel Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Biltemahttp://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78464 Supert!!!!! Kjempe fint, tusen takk Du hadde litt peiling på anlegg du ser jeg på linkene dine..Kontakter deg hvis det er mer jeg lurer på jeg.:hello: Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Supert!!!!!Kjempe fint, tusen takk Du hadde litt peiling på anlegg du ser jeg på linkene dine..Kontakter deg hvis det er mer jeg lurer på jeg.:hello: er vel bedre å søke først, så eventuelt lage en ny post i dette forumet, så flere kan svare, og dele erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 lurte på om noen har veit om hvor man får kjøpt sånn bomull ting man bruker inni kassa??Har pleid og kjøpe det i sverige tidligere, men er det noen som veit hvor i oslo område man får tak i dette??? Hva skal du med det da? :D Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No Angel Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hva skal du med det da?:D Mvh Stian Pynte til jul vel:drunk: Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Pynte til jul vel:drunk: eltek har også englehår til å pynte treet med. alna,tvetenveien 32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Pynte til jul vel:drunk: Du tok den ikke helt altså... Mente det faktisk seriøst! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg lurte på det samme... Bomull er noe damene bruker for å fjerne sminke eller noe. Har ikke noe i en kasse å gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Du tok den ikke helt altså...Mente det faktisk seriøst! smaken og baken og følelser spiller vel omtrent like mye inn som lydopplevelsen når det gjelder bagateller som det. nesten som sølvkabelsuperleder med tidskorrigering og fasejustering med eq på kabelen. velsignet av en sjaman. eller magisk akustilux. Har man tro på det høres det bedre ut. elementet føler seg bedre med litt akustisk vatt.kanskje. det samme gjelder etter min mening kondensator. noen hører jevn spenning etter å ha brukt 5k på en kondis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg