Alexander86 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Holdt på bak dasjen i dag å når jeg startet bilen igjen så fungerte instrumentete ikke helt som di skulle. turtelleren, ville først ikke fungere.. så kom den seg da jeg kjørte, men viste helt galt turtall, så jeg skrudde av motoren og startet den igjen, da hviste turtelleren 3-400 omdr på omgang, noe som ikke er riktig da den gikk på 900 som den pleier. Speedoen fungerte ikke å heller ikke bensinmåleren. lot ikke bilen gå lenge nok tl å se om vann tempen gikk. noe idee? hvis det er noen kontakter som er løse.. eller noe sånt tror jeg ikke , men da jeg var så trøtt etter å ha satt sammen disse greiene er jeg ikke 100% sikker på at alt er sammen... så sånn ut da! Men hvis alle kontaktene er på.. noen idee da? Men tilbake til speedoen. den var litt rar før også.. den gikk nemlig til 79km så stoppet den.... gikk ikke høyere. selv om jeg kunne ligge i 100 så stod den på 79. men når jeg bremset ned.. så fungerte den igjen.. noen idee? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ingen? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg