Mrleone Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Desverre, jeg jobber kun for penger! :) Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kunne jo forsåvidt gjort det, men jeg er vel for ung:chairshot - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kunne jo forsåvidt gjort det, men jeg er vel for ung:chairshot - Devil Ikke nødvendigvis! Spiller liten rolle for oss hvor gammel du er så lenge det du mekker er interessant :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 håper virkelig ryeng melder sin interesse... elsker å lese flyten i tekstene hans! Der er flere slike som kan sakene sine mener jeg å huske..kommer bare ikke på navn på de no:chairshot Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hmm kan man foreslå folk ? otto burde ha sin egen spalte :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 dere kan jo alltids sende pm og tipse folk og fe om denne tråden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Otto Von Bismarck bør absolutt få skrive litt hvis han vil :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 mail sendt. når er det dere tar en avgjørelse. og penger, det driter man i om man virkelig er en entusiast :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Vil det være interesse for essays med rene meninger, designkommentarer o.l.? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vil det være interesse for essays med rene meninger, designkommentarer o.l.? :) ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Prøvde meg jeg og. syns dette virker spennede. Mail sendt. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da er søknad sent. :) Edit: Har ikke lest hele tråden, er det virkelig noen som forventer betaling? Det er griskhetens år i år. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hmm.. Hadde vært moro dette ja, men jeg ville gjerne ha fått testet meg selv ved å f.eks. få tilsendt ett eller annet som jeg må skrive en kort reportasje om for så å sende den tilbake til en av dere på PM/mail. På den måten kan dere selv bedømme og gi meg tilbake melding om jeg er god nok eller ikke :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hva med han der bil selgeren haug el hva han het for noe, som folk alltid skratter godt av på den tråden om spesielle bilannonser? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg har lest mange bra tråder på forumet her som er bedre en en artikkel i et bilblad laget av en utdannet journalist. Han snakker om meg! Haha, neida. håper virkelig ryeng melder sin interesse...elsker å lese flyten i tekstene hans! Takk for den. Elsker å skrive, såfremst det er om et emne jeg brenner for. hva med han der bil selgeren haug el hva han het for noe, som folk alltid skratter godt av på den tråden om spesielle bilannonser? :D ROFL! Mon tro om jeg kanskje skulle søke? Dette kunne muligens vært en interressant utfordring. Har jo tilogmed liggende en nedstøvet gammel Olympusflex E-500 DeLuxe fra bare 51 år etter andre verdenskrig som lager bilder selv i farger. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg