Gå til innhold

Bilforumet søker artikkelskrivere

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mon tro om jeg kanskje skulle søke? Dette kunne muligens vært en interressant utfordring. Har jo tilogmed liggende en nedstøvet gammel Olympusflex E-500 DeLuxe fra bare 51 år etter andre verdenskrig som lager bilder selv i farger.

 

Jepp! Det skal du! Faktisk så skriver du meget bra. Jeg husker fremdeles "rosa balerina" tråden. Jeg har skjelden ledd så mye...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vert helt feil :) Litt upraktisk siden jeg nettopp har flytta, og ikke har nett hjemme, men har tilgang til nett på jobben etter arbeidstid, og er med på de fleste treffa som blir arrangert i Bergen og omegn... Hmm... Er jo ikke fali å søke... ;)

 

EDIT: Søknad er levert... *krøsse fingra*

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke flere, for nå har dem slutta å svare på søknadene... kan det virke som... eller kanskje dem har tatt ferie ;)

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår