HPfreak Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da har jeg kastet inn en søknad også :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Han snakker om meg! Haha, neida. Takk for den. Elsker å skrive, såfremst det er om et emne jeg brenner for. ROFL! Mon tro om jeg kanskje skulle søke? Dette kunne muligens vært en interressant utfordring. Har jo tilogmed liggende en nedstøvet gammel Olympusflex E-500 DeLuxe fra bare 51 år etter andre verdenskrig som lager bilder selv i farger. Søk gjerne! Mange vil ha deg! DU MÅ ikke ha kamera heller fordi vi har tilgang til flere tusen bilder i pressedatabaser. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 SØK RYENG!..eller du trenger ikke å søke strengt tatt..DU må få den rett og slett:) hvis ikke så blir jeg skuffet:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vi må uansett ha endelig svar inn på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vi må uansett ha endelig svar inn på mail. der sa du deg enig med meg...værsågod:mat Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hmm.. Hadde vært moro dette ja, men jeg ville gjerne ha fått testet meg selv ved å f.eks. få tilsendt ett eller annet som jeg må skrive en kort reportasje om for så å sende den tilbake til en av dere på PM/mail. På den måten kan dere selv bedømme og gi meg tilbake melding om jeg er god nok eller ikke :) Enig! Skriver mail i dette øyeblikk :) - DEvil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Tech-artikler relatert til snurrbos,topper,flow-og-ikke-flow,,gassere,hva funker/funker ikke,kammer,innsug,eksosmanifolder og sånn da..? :wonder: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Så om du går med en liten journalist spire i magen så send oss en søknad på epost til artikkel@bilforumet.net Da melder jeg meg på som utenlandskorespondent! Jeg bor i øyeblikket i Wales, og er mobil selv om jeg ikke vet hvor jeg er halvparten av tiden.. Jeg har kanskje ikke så mye erfaring bortsett fra noen poster her, men ellers skriver jeg vel helt greit når jeg faktisk ser etter om jeg har skrevet noe feil :) Eksempel på "Svimen skriver langt" : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121487 Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Søknad send igår...ettermiddag.... å trur det eller ei... Fikk jo svar noen timer etter.... :D Så kamera er lada og tastaturet er klart!:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er det interesse for historiske artikler også (i hovedsak tekniskeart.)? Hvor ofte må man levere artikler for å beholde sin posisjon som artikkelskriver? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Tech-artikler relatert til snurrbos,topper,flow-og-ikke-flow,,gassere,hva funker/funker ikke,kammer,innsug,eksosmanifolder og sånn da..? :wonder: hvis slike artikler skal forekomme så mener jeg du har STOR peiling :peace: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er det interesse for historiske artikler også (i hovedsak tekniskeart.)? Hvor ofte må man levere artikler for å beholde sin posisjon som artikkelskriver? Det er ingen nedre grense. Men om man skriver en i året så er det klart litt upassende ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hvis slike artikler skal forekomme så mener jeg du har STOR peiling :peace:Nåda.. jeg vet foran og bak på en turbo,og har sett en topp og en flowbenk en gang... ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Mail er sendt avgårde. Og jeg venter spent på svar:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Mon tro om jeg kanskje skulle søke? Dette kunne muligens vært en interressant utfordring. Har jo tilogmed liggende en nedstøvet gammel Olympusflex E-500 DeLuxe fra bare 51 år etter andre verdenskrig som lager bilder selv i farger. Bare behersk fremmedorda dine ;) Eller forklar.. Du bør søke.. Otto savner vi også :) Ellers gleder jeg meg til det NYE bilforumet :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg