Nytern Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Skal søke. Når jeg blir voksen :) Og ja. Enig i at det bør vises måtehold i bruk av forkortelser/typebetegnelser :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Mon tro om jeg kanskje skulle søke? Dette kunne muligens vært en interressant utfordring. Har jo tilogmed liggende en nedstøvet gammel Olympusflex E-500 DeLuxe fra bare 51 år etter andre verdenskrig som lager bilder selv i farger. Jepp! Det skal du! Faktisk så skriver du meget bra. Jeg husker fremdeles "rosa balerina" tråden. Jeg har skjelden ledd så mye... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det noe problem å bruke Mac? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvorfor skulle det være det? Mac har jo en nettleser på lik linje som andre operativsystem, og er jo bare den du bruker :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Vel, da er min søknad sendt. Sitter her og biter negler og har ellers stor angst for et negativt svar. Nei... Det går som det går. ... Jeg vil!! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Dette må bli bra! Når flere av de jeg forbinder med gode, morsome og informative tekster har meldt sin intreresse kan dette ikke bli annet enn godt! Men savner ennå mange Otto, Reodor, ha|||on osv++ Stå på gutta, la tastaturene blir overopphetet:thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det noe problem å bruke Mac? nei. det er ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hadde ikke vert helt feil :) Litt upraktisk siden jeg nettopp har flytta, og ikke har nett hjemme, men har tilgang til nett på jobben etter arbeidstid, og er med på de fleste treffa som blir arrangert i Bergen og omegn... Hmm... Er jo ikke fali å søke... ;) EDIT: Søknad er levert... *krøsse fingra* Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Nå synes jeg at halvparten av aktive medlemmene har fått journalistsignatur... Hvor mange blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Tydeligvis ikke flere, for nå har dem slutta å svare på søknadene... kan det virke som... eller kanskje dem har tatt ferie ;) Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Vi har fått inn veldig mange søknader og det tar tid å gå igjenom alle. Kun aktuelle vil få tilbakemelding om dem er godkjent. Har du ikke fått tilbakemelding innen 1 uke, har du ikke blitt godkjent. Det er fortsatt mulig å søke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg