Gå til innhold

Nye bakstøtdempere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

EDIT:

Dette er Monroe Sensa Trac demperne å har hørt at KYB GR2 demperne skal være bedre?...

Noen som vet hvem som kan skaffe KYB dempere til en ålreit pris?

Og hvor mye vill ca dette komme på ferdig levert?

KYB GR2 Struts

$239.00 (set of 4) $22.00shipping

http://www.modernperformance.com/dcx/kyb.shtml

HeInE's BlackMafia

HeInE's Neon -> Til salgs! <-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ekke helt sikker på hva du trenger, sjekk først med en forhandler hva du trenger (spør om pris og hva slags deler du får med eller noe, gjør deg litt dum).

Sist bestilling bestilte jeg K&N cold air kit, styredemper, plugger og pluggkabler til Jeepen og jeg betalte 120$ i frakt. Fikk tilbud om fire forskjellige fraktmetoder og tok det billigste. Dempere er ganske tunge deler, så jeg tror du bør regne rundt 200$ - ergo ta med masse annet billigtjafs også som er dyrt her hjemme - pluggkabler + plugger og kanskje et K&N drop-in filter osv

Du får forøvrig mail med info ang frakt etter bestillingen (en dag eller to) og de trekker dette automatisk fra kortet ditt.

Edit: Ser du har åpent luftfilter, da er det lite vits i å handle noe drop-in.. :) Kanskje ny MSD coil? Eller ta'n ut og kjøp headers! :D

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...

2 KYB Dempere fra Summit:

Dempere: 143.76x6.2($)= 891kr

Inkl. Moms: 1114kr

Pluss Frakt: 1240kr

Det blir altså 2354kr for 2 bakdempere levert fra Summit da hvis jeg har skjønt tegninga?

Offtopic:

Fordeler med en MSD coil?

Hva gjør en styredemper?

Skulle jeg hatt noe ekstra hadde nok blitt front stag og en underdrive pulley (kjenner ikke det norske navnet)

HeInE's BlackMafia

HeInE's Neon -> Til salgs! <-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det med prisen på demperene ja.

MSD er bare navnet på noen som lager coiler og elektroniske tenninger. Vesentlig bedre enn original vare og gjør kanskje bilen enda mer lettstartet osv.

Styredemper finnes på så og si alle 4x4'er (kanskje ikke personbiler) og forhindrer "vibrasjoner" som større hjul kan forårsake. Demper også brå bevegelser, f.eks hvis et hjul sklir av en stein o.l.

Hadde dem underdrive pulley (husker ikke norsk navn selv! :D) til Neon'en? I så fall kjøp.. :)

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...