heineoen Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei! Virker kanskje som om bakstøtdemperne mine begynner å bli slitene siden de bånner i blandt... Noen andre som har hatt samme problemet? Så lurerer jeg også på hvor jeg billigst mulig kan få tak i nye? :) takk!... Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei!Virker kanskje som om bakstøtdemperne mine begynner å bli slitene siden de bånner i blandt... Noen andre som har hatt samme problemet? Så lurerer jeg også på hvor jeg billigst mulig kan få tak i nye? :) takk!... Mekonomen har til ca 1750,-/stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 EDIT: Dette er Monroe Sensa Trac demperne å har hørt at KYB GR2 demperne skal være bedre?... Noen som vet hvem som kan skaffe KYB dempere til en ålreit pris? Og hvor mye vill ca dette komme på ferdig levert? KYB GR2 Struts $239.00 (set of 4) $22.00shipping http://www.modernperformance.com/dcx/kyb.shtml Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Bump :doh Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 OFF TOPIC: bare lurte, sett det mange ganger, hva menes med bump? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Betyr at jeg har lyst på svar :P Bump: To bump a thread on an Internet forum is to post a reply to it purely in order to raise the thread's profile. This will typically return it to the top of the list of active threads. Wikipedia... Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hvis du har halvannen uke på deg: http://www.summitracing.com. Drøyt 1200,- inkl mva + frakt for KYB GR2 dempere bak (et par, ikke pr stk). Og seff tar du med litt ekstra godsaker.. ;) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Takk for tipset! :) Har sett litt inne der nå.. Hvor mye koster det i frakt ca? Spørsmål, sammen med KYB demperne trenger jeg da? KYB strut boots og KYB strut mount plates? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ekke helt sikker på hva du trenger, sjekk først med en forhandler hva du trenger (spør om pris og hva slags deler du får med eller noe, gjør deg litt dum). Sist bestilling bestilte jeg K&N cold air kit, styredemper, plugger og pluggkabler til Jeepen og jeg betalte 120$ i frakt. Fikk tilbud om fire forskjellige fraktmetoder og tok det billigste. Dempere er ganske tunge deler, så jeg tror du bør regne rundt 200$ - ergo ta med masse annet billigtjafs også som er dyrt her hjemme - pluggkabler + plugger og kanskje et K&N drop-in filter osv Du får forøvrig mail med info ang frakt etter bestillingen (en dag eller to) og de trekker dette automatisk fra kortet ditt. Edit: Ser du har åpent luftfilter, da er det lite vits i å handle noe drop-in.. :) Kanskje ny MSD coil? Eller ta'n ut og kjøp headers! :D Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Takker for svar... 2 KYB Dempere fra Summit: Dempere: 143.76x6.2($)= 891kr Inkl. Moms: 1114kr Pluss Frakt: 1240kr Det blir altså 2354kr for 2 bakdempere levert fra Summit da hvis jeg har skjønt tegninga? Offtopic: Fordeler med en MSD coil? Hva gjør en styredemper? Skulle jeg hatt noe ekstra hadde nok blitt front stag og en underdrive pulley (kjenner ikke det norske navnet) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Stemmer det med prisen på demperene ja. MSD er bare navnet på noen som lager coiler og elektroniske tenninger. Vesentlig bedre enn original vare og gjør kanskje bilen enda mer lettstartet osv. Styredemper finnes på så og si alle 4x4'er (kanskje ikke personbiler) og forhindrer "vibrasjoner" som større hjul kan forårsake. Demper også brå bevegelser, f.eks hvis et hjul sklir av en stein o.l. Hadde dem underdrive pulley (husker ikke norsk navn selv! :D) til Neon'en? I så fall kjøp.. :) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Et lite spørsmål..pistons bearings er det støtdempere? Så noe på E-bay eBay Motors: 1995 2.0L DODGE NEON CHRYSLER 420A Pistons Bearings (item 300206342387 end time Mar-20-08 18:09:46 PDT) Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Et lite spørsmål..pistons bearings er det støtdempere? Så noe på E-bay eBay Motors: 1995 2.0L DODGE NEON CHRYSLER 420A Pistons Bearings (item 300206342387 end time Mar-20-08 18:09:46 PDT) Piston Bearings er vel nåle lagerene som er mellom råden og stempelet det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg