Gå til innhold

Bytte baklykter på 245!!

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

MsRacing skrev:
Denne har skylin look alike :)

3_4461f9a989578.jpg

Finnes da mange varianta :)

hehehehhe.. det så virkelig ikke bra ut.. da beholder jeg heller de gamle.. men har en som er knust og lite penger så.. og er så vanskelig og få tak i de gamle lyktene der.. tenke jeg skulle skru av noen på en gammel 245 jeg fant.. hehe :P men det er jo bare ondt :P

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone skrev:
hva med å rødtone heile lyktene og ramse opp med LEDs bak glasset?

Måtte nå vært noe for å skille seg litt ut.

jo jeg har faktisk tenkt litt på det selv, men vetikke hvordan det ville blitt.. er det noen som har noe bilder eller? har lyst til og prøve, men har ikke rå til og drite meg ut liksom :P vil bare ver på den sikre siden.

en ting er ivertfall sikkert og det er at jeg ikke skal ha et jævla romskip som den wannebe skyline shitten! :ex_machin

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk sier de gamle lyktene er stygge.... Er ikke så mange som har de heller....

Bilde av min, syns de er finere enn de nye jeg. Men det er MIN mening.

CIMG1249jeje.jpg

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ovlov86 skrev:
Skjønner ikke hvorfor folk sier de gamle lyktene er stygge.... Er ikke så mange som har de heller....

Bilde av min, syns de er finere enn de nye jeg. Men det er MIN mening.

CIMG1249jeje.jpg

assa den var kjempe fin denna ja :D men liksom er litt gammalt.. jeg har liksom sansen for noe som ikke alle har da :P liker og skille meg ut litt.. men det må jo også se bra ut vett :P

og kan du legge ut flere bilder av bilen eller? (A) så jævlig fin ut.. og likte fargen skulle gjerne sett et bedre bilde av den! :D

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ovlov86 skrev:
Har ikke så mange gode men,

mmmm.jpg

CIMG1483.jpg

IM000038.jpg

likte den ja :D hadde gjort seg med sota ruter da :D lurer på om jeg skal skaffe meg den lille leppa under fangeren der jeg og.. men går det an og feste den til alu fangeren? :S

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider