Gå til innhold

Ble litt smått forbanna i morres

Ranger emnet

Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuIius

Bare en liten tanke, men skal ikke forsikringsselskapet få vite om cd-spilleren, høytalere etc som de stjal? Bare hvis du ville ha noen ekstra "grunker"

Selv om du tenker som en kjeltring er det gudskjelov ikke alle som gjøre det. Synes du det er riktig at vi andre må betale høyere forsikringspremier pga slikt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spesielt kult å bli tatt for svindel og bli svartelistet fra forsikringer i fremtiden heller.. Ingen god ide.

Kondolerer, sånt er jævlig kjipt fcuk. :mad:

en annen ting, hvorfor ser det ut til at lowlifene som ikke klarer å ligge unna andres biler liker å smadre sideruta bak?

Er det noen som vet hvorfor?

Har sett det mange ganger før og.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi løse ting er lettere og omsette enn å ta en hel bil..

Min søster hadde besøk i bilen hennes... De tok faktisk det sure treningstøyet hennes...

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MaDDoG

fordi løse ting er lettere og omsette enn å ta en hel bil..

Svarte du til meg?

Det jeg tenkte på er hvorfor sideruta bak, og ikke sideruta foran?

Det ser ut til å være flest biler med knertet rute bak etter det jeg har fått med meg. Møter mange med plast i ruta bak og.

At de ikke tar frontruta fatter jeg jo. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Selv om du tenker som en kjeltring er det gudskjelov ikke alle som gjøre det. Synes du det er riktig at vi andre må betale høyere forsikringspremier pga slikt som dette?

Bare en liten tanke... Jeg tror ikke jeg må betale mer i forsikring etter at FCUK får frastjålet cd-spilleren iom. han allerede har tap.

Synes ikke du forsikringsselskapene svindler oss?

Personlig har jeg aldri benyttet meg av noe form for forsikring, jeg har aldri bulket en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider