Gå til innhold

Ble litt smått forbanna i morres

Ranger emnet

Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har også hatt endel innbrudd i bilene mine..... Det sprøeste var da jeg sto parkert hos dama på St.Hanshaugen.

Jeg hadde nettopp montert ny Pioneer-spiller, nye JBL Decade, forsterker + at jeg hadde PC'en stående i baksetet. Masse CD'er lå også selvfølgelig strødd...

Det eneste som ble tatt var bompengene (20,-) og en halvfull sigarettpakke.....

Det må jo være narkiser!

Det kjipeste var jo at låsen var ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

underkant av 2.000kr?.... hvor pokker er det du handler hen?

jeg bytta alle rueten på bilen min da jeg lakkerte den.. jeg ga ca 400kr for siderutene, og 750 for siderutene front, og 1200kr for frontruta..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Er det ikke litt dumt å legge igjen verdisaker i bilen dah???

joa, men jævli kjipt at du faen ikke har lov til å ha bilen din i fred i 10min før noen skal rappe noe. jeg personlig gidder ikke å bære på alt jeg har inn og ut av bilen hver gang jeg går.. derfor er jeg litt mere nøye på hvor jeg parkerer og holder vakt..

får jeg EN ripe til i bilen og jeg finner han, så skal armer brekkes! Koste hva det koste il. har alt en ripe under bakruta mi, og en O risset i frontruta mi!.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

underkant av 2.000kr?.... hvor pokker er det du handler hen?

jeg bytta alle rueten på bilen min da jeg lakkerte den.. jeg ga ca 400kr for siderutene, og 750 for siderutene front, og 1200kr for frontruta..

550 + mva for ruta + skifting, får det gjort hos Motorteam på ensjø. Hvis jeg er heldig så rekker de å ta service samtidig, da slipper jeg å sette den ned der i slutten av september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mye en kan gjøre for å verne seg mot innbruddstyver, men hva når bilen står låst hjemme i mitt eget gårdsdrom i et rimelig stort boligfelt sammen med en bil til som har mye større verdier av gjenstander liggenes?!

Og jeg kan ikke med min villeste fantasi finne en grunn til at noen skulle hevne seg på meg?

Ja, sikkert mange som her i Skien som vet hva jeg har i bilen, mer eller mindre.

EDIT: Hva er det som gjør at folk ikke kan være litt fornuftige da?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde innbrudd i bilen min, de prøvde å rappe hele bilen... men de ga tydligvis opp, punga dekkene på førersiden, rappet en softgun og en brennecd... Alt dette mens den stod utenfor et verksted... (Når den står utenfor, er det "forsikringen min" som skal dekke det, men jeg har ingen innbruddsforsikring)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

joa, men jævli kjipt at du faen ikke har lov til å ha bilen din i fred i 10min før noen skal rappe noe. jeg personlig gidder ikke å bære på alt jeg har inn og ut av bilen hver gang jeg går.. derfor er jeg litt mere nøye på hvor jeg parkerer og holder vakt..

får jeg EN ripe til i bilen og jeg finner han, så skal armer brekkes! Koste hva det koste il. har alt en ripe under bakruta mi, og en O risset i frontruta mi!.

hva står o'en for?

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider