Gå til innhold

nesten en asconas død....

Ranger emnet

corvair

Anbefalte innlegg

ascona gikk i gruppe b så vidt jeg veit, men ikke 4d modellen.... min er ikke ødelagt, min kan fortsatt se lyset, bare å få meg oppretter verktøy ny dør, forskjerm og panser så kan den blir en strøken og fin gatebil den.. interiøret har jeg liggende så det ekke no stress.... men motoren skal være volvo, satt diesel motor i den og det gadd jeg faen ikke...

nei GUTT, har ikke det nei..... sku jeg hatt opel motor mener du?

Hvordan i alle dager kan en 15-åring med oppretterverktøy gjøre en bil strøken? For å få alt strøkent trenger du oppimot splitter nye deler all over, comprende? Det holder ikke med en skjerm, en dør og et panser, samt en hammer. Husk at sparkel heller ikke gjør en bil 100% sparkel, så lite som mulig. Har du en tråd om bilen din? Bilder? PM meg med noen, er du grei.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morn erik, venta nesten på at du sku komentere dette jeg nå ass.....du vet aldri hva folk du ikke kjenner kan få til veit du.. kunne kanskje hende jeg hadde familie som kan oppretting? eller?..... delene kan jeg skaffe jo... og det holder jo... noe mer deler som trengs på understell da, bærerbruer og fjører bare... så den bilen kan fort bli strøken jo..... alle biler har sparkel på seg, stortsett. gå på ascona forumet om du vil se bilder!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona gikk i gruppe b så vidt jeg veit, men ikke 4d modellen.... min er ikke ødelagt, min kan fortsatt se lyset, bare å få meg oppretter verktøy ny dør, forskjerm og panser så kan den blir en strøken og fin gatebil den.. interiøret har jeg liggende så det ekke no stress.... men motoren skal være volvo, satt diesel motor i den og det gadd jeg faen ikke...

nei GUTT, har ikke det nei..... sku jeg hatt opel motor mener du?

Jeg synst det er synd at så pene biler som Ascona B VW boble og diverse andre biler skal ende opp i bilcross.

Vis du skal redde "asconaen" din har du nok MYE jobb foran deg, tror den bilen sitt liv slutter som bilcrossbil jeg, og det er synd. Bilcross er ikke noe mer en et løp hvor mangen jordebiler deltar og blir ødelagt. Og ja, bilen skulle i det minste hatt en opel motor, en c20ne er mye sprekere en den trege volvo motoren.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være fordi det er pene biler? Kan ikke pynte et produkt med heslig svensk design vettu.

Men istedenfor å si hva som er så dårlig med Opel kan du vel poengtere hvorfor du foretrekker Volvo?

holdbare biler. motorer som går og går! de tåler nok juling fremfor feks en opel corsa 84mod. greit å få tak i deler osv,

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn erik, venta nesten på at du sku komentere dette jeg nå ass.....du vet aldri hva folk du ikke kjenner kan få til veit du.. kunne kanskje hende jeg hadde familie som kan oppretting? eller?..... delene kan jeg skaffe jo... og det holder jo... noe mer deler som trengs på understell da, bærerbruer og fjører bare... så den bilen kan fort bli strøken jo..... alle biler har sparkel på seg, stortsett. gå på ascona forumet om du vil se bilder!..

Nå skal ikke du belære meg, la oss begynne med det (ja, jeg vet jeg er arrogant).

Har du økonomi til å få en bil helt strøken? Eller tid? Etter det jeg kan se trenger du to nye forskjermer, nytt panser, ny frontplate, ny bakskjerm på høyresia, osv, osv. Hva er den greia på taket?

Er det noe rust på bilen din, a? Absolutt alle biler har ikke sparkel på, det er nok av sparkelfrie biler. Det er de biler som er kliss originale, sikkert noen Ascona Ber der ute som aldri har fått noe annet enn kjærlighet, uten så mye som et fnugg av verken sparkel eller ny lakk. De kan betegnes som strøkne, dersom de ser nye ut. Jeg tviler på at vraket ditt kan bli strøkent noen gang, ender vel som hugg.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke du belære meg, la oss begynne med det (ja, jeg vet jeg er arrogant).

Har du økonomi til å få en bil helt strøken? Eller tid? Etter det jeg kan se trenger du to nye forskjermer, nytt panser, ny frontplate, ny bakskjerm på høyresia, osv, osv. Hva er den greia på taket?

Er det noe rust på bilen din, a? Absolutt alle biler har ikke sparkel på, det er nok av sparkelfrie biler. Det er de biler som er kliss originale, sikkert noen Ascona Ber der ute som aldri har fått noe annet enn kjærlighet, uten så mye som et fnugg av verken sparkel eller ny lakk. De kan betegnes som strøkne, dersom de ser nye ut. Jeg tviler på at vraket ditt kan bli strøkent noen gang, ender vel som hugg.

Eirik

det er bare litt sparkel som skal få den bilen fin ja! he he

den asconaen der kommer garantert til å bli mat for pressa hos brødrene london. å si at den kan bli strøken igjen er vel å ta seg selv i å dagdrømme!

men den funker vel som jordebil/bilcrossbil. men Volvo motor i den supre opelen?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik

trenger kun til venstre siden(forskjermen. den andre har kun riper...ny bakskjerm? den kan rettes da.. men ny dør hadde den trengt ja...

men den blir nok ikke strøken uansett, for den skal nå selges!!

hadde den blitt solgt til en med tolmodighet og penger så kan den bli bra trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det finnes ikke rust på den heller.. kunn bittelitt overflate rust der den har blitt bulka

Så du bruker opp en Ascona B i cross, ja. Flott det..

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er verst? 1.ødelegge en "strøken ascona" ved å kjøre bilcross. 2. kjøre istykker en ihjelrusta bil med dører og skjermer med kjeksfarge?

Klart verst å kjøre ihel en Ascona B `er, Det er en av di feteste bilene som har rulla ut av Opel sine fabrikker. Når jeg ser en Ascona B, Kadett C osv. stå på en bilhenger med påspraya tall, bulka, pleksiglass ruter, sveist igjen i fronten etter der det en gang var et par med lykter og grill og bur som er sveis isammen på den mest økonomiske måten, ja da er det rett før tårene triller.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart verst å kjøre ihel en Ascona B `er, Det er en av di feteste bilene som har rulla ut av Opel sine fabrikker. Når jeg ser en Ascona B, Kadett C osv. stå på en bilhenger med påspraya tall, bulka, pleksiglass ruter, sveist igjen i fronten etter der det en gang var et par med lykter og grill og bur som er sveis isammen på den mest økonomiske måten, ja da er det rett før tårene triller.

lambi, tørker tårer å ekle rumpehull kjempe bra :win

syns egentlig det er bedre å gi dem et liv i motor sporten, enn å drepe dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider