Gå til innhold

nesten en asconas død....

Ranger emnet

corvair

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Humm, trodde du var Opel-mann jeg? :(

Er vel heller ingen biler som er laget med tanke på "bulkrace", har hørt Lada tåler mye juling åsså.

om jeg er opel mann jo.. visst er jeg det... elsker opel jeg, men det tåler ikke mer enn en volvo.

selv om jeg digger opel over alle biler på denne jorda, så kan jeg ikke si de tåler mest, eller går best, for selvfølgelig er det biler som er bedre

lada tåler en del i bilcross ja.. det jeg mente med bulkrace er jo det at man ser jo i bilcross hva som tåler noe å hva som ikke tåler noe... om jeg kommer side mot side med en volvo så kan ikke jeg dytte på den, for da er det meg det går utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at et bilmerke tåler alt\er bedre enn alt bare fordi man liker det er litt... babyhmm?

Opel tåler ikke i nærheten så my som volvoboksene, men de er derfor mye lettere ;) Og penere å se på syns nå jeg, i hvertfall de gamle Oplene ;)

amen.... men hvis man begynner å si volvo GÅR bedre, da får jeg et skjevt blikk og en tanke som sier: TOSK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem som påsto Ascona tålte mer enn 240 da? Opel (GM) lagde sportslige å stilrene biler når Volvo konsentrerte seg om biler mest passende for små barnefamilier.

Er ikke ofte du hører noen skryte over de utrolige kjøreegenskapene eller den fete old-school-looken på 740'n sin f.eks?

Vil heller bli pulverisert i min Ascona C enn å kjøre Volvo uten finlandshette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes selvsagt unntak, men Opel har aldri hatt spesielt dårlig rykte grunnet motorene. General Motors med Chevrolet i spissen har hatt ganske bra peiling på dette. Er vel spesielt rustbeskyttelsa å det elektriske en Opel-eier sjelden skryter av.

Kan jo være at motorene ikke er helt i form for racing etter 25-30 år på norske veier da, om det var bilcross du tenkte på mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes selvsagt unntak, men Opel har aldri hatt spesielt dårlig rykte grunnet motorene. General Motors med Chevrolet i spissen har hatt ganske bra peiling på dette. Er vel spesielt rustbeskyttelsa å det elektriske en Opel-eier sjelden skryter av.

Kan jo være at motorene ikke er helt i form for racing etter 25-30 år på norske veier da, om det var bilcross du tenkte på mener jeg ;)

ja selvfølgelig finns det unntak.. men har ikke noe spesielt godt forrhold til opelmotorer... men selvfølgelig noen som tåler mindre enn andre pga km-stand osv... har en ascona på gård'n med 2,0s og den blir kjørt hardt vært løp og den er ikke i nærheten av død enda..

rust er vel det opel er kjent for..''alle biler ruster, men opel har rekord''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg sku poengtere var at det var bedre å la den leve i bilsporten, enn å dø:D.. å restaurere er jo enda bedre det enn å bruke det opp i bilcross, selvfølgelig skjønner jeg det,, tosk

du trenger vel ikke kalle noen tosk bare pågrunn av at de beviser at du er faktisk en som ødelegger ascona mere enn de gjør på denna filmen! er ingen vits å drite i sin egen seng?

og det er en grunn til at biltema har satt en kadett på Karosseribeskyttelsesmassen på biltema!

36-2414_l.jpg

eller en astra på understellsmassen ifra biltema!36-2431_l.jpg

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelegger jeg ascona like mye ja.. jaja, lykke til, men da syns jeg du skal ta en bedre titt på åssen bilcross er... hopper ikke med bilen blandt annet.. og disse i denne filmen kjørte for å drepe den. det gjør ikke jeg!...

du sier jeg ødelegger ascona'n min.. jeg kjører faktisk BC junior TRENING, dvs meg alene på en bane, kun kjørt et løp og det var klubbløp.... trur ascona'n min lever lenger enn den de prøvde å drepe!!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å fyre opp litt til dere som tar dere nær av det er det ikke første opelen som har tatt kvelden i mine hender. men har ikke bare kjørt opel heller da. men også andre bilmerker (noen mere tålelig en andre, datsun og granada spesielt).

http://www.youtube.com/watch?v=vTAhd3VoNBQ

dere med peugeot eller datsun dilla får la vær å trykke .

finns det noen verdig avsluttnig for en bil ? ender jo på huggern tilslutt. vis man ikke har enormt med plass da.

har du sett behandlinga de får der? det er virkelig verdig...

litt vw, daf, volvo, scania, chrysler, fiat og noen chevrolet på min tomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger vel ikke kalle noen tosk bare pågrunn av at de beviser at du er faktisk en som ødelegger ascona mere enn de gjør på denna filmen! er ingen vits å drite i sin egen seng?

og det er en grunn til at biltema har satt en kadett på Karosseribeskyttelsesmassen på biltema!

36-2414_l.jpg

eller en astra på understellsmassen ifra biltema!36-2431_l.jpg

Kan jo være fordi det er pene biler? Kan ikke pynte et produkt med heslig svensk design vettu.

Men istedenfor å si hva som er så dårlig med Opel kan du vel poengtere hvorfor du foretrekker Volvo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nettopp... bra du nevnte 205, tenkte jeg sku søke på noe gruppe b filmer

Gruppe B biler er noe av det feteste som har trillet på moder jord, den gammle asconaen din burde ha vert stolt hadde den vert gruppe B bil.

Og en ting til, jeg mener du har ødelagt Asconaen din siden den er bilcrossbil, den kommer aldri til og se dagslyset igjen med strøken lakk, bulkfri bil og et strøkent fint interiør, den er og forblir ødelagt, også med VOLVO motor av alle ting? Gutt, du har tatt hjerte fra den gammle ascona b`en.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe B biler er noe av det feteste som har trillet på moder jord, den gammle asconaen din burde ha vert stolt hadde den vert gruppe B bil.

Og en ting til, jeg mener du har ødelagt Asconaen din siden den er bilcrossbil, den kommer aldri til og se dagslyset igjen med strøken lakk, bulkfri bil og et strøkent fint interiør, den er og forblir ødelagt, også med VOLVO motor av alle ting? Gutt, du har tatt hjerte fra den gammle ascona b`en.

ascona gikk i gruppe b så vidt jeg veit, men ikke 4d modellen.... min er ikke ødelagt, min kan fortsatt se lyset, bare å få meg oppretter verktøy ny dør, forskjerm og panser så kan den blir en strøken og fin gatebil den.. interiøret har jeg liggende så det ekke no stress.... men motoren skal være volvo, satt diesel motor i den og det gadd jeg faen ikke...

nei GUTT, har ikke det nei..... sku jeg hatt opel motor mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider