Gå til innhold

nesten en asconas død....

Ranger emnet

corvair

Anbefalte innlegg

du er meg en snodig skrue iallefall...

det første innlegget ditt i denne tråden gikk ut på at du fikk lyst å slå....fordi noen herjet litt med en av dine favoritter.. hehe.. greit å sitte der bak pcn å være tøff da... men er her vis du mener noe med det da !!!!

prater så varmt om det å ta vare på asconaer. for selv å kjøre bilcross med din egen. det virker utrolig smart. tenker at om 5 år så er den bilen din mye å samle på.?

tror du er en guttunge med alt for god tid og lite å gjøre.

litt vw, daf, volvo, scania, chrysler, fiat og noen chevrolet på min tomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ascona_er_best: Vis du sier din var så rustfri som du sier, så tar du den i motorsporten ? Det er ren idioti, ny lakk, kanskje en ny motor, nye felger, rustsveising og tektyl så er bilen strøken, så tar du bilen og omgjør den til en j**** bilcrossbil ? Nei min gode gutt, det var IKKE et klokt valg.

Godt nyttår

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona_er_best: Vis du sier din var så rustfri som du sier, så tar du den i motorsporten ? Det er ren idioti, ny lakk, kanskje en ny motor, nye felger, rustsveising og tektyl så er bilen strøken, så tar du bilen og omgjør den til en j**** bilcrossbil ? Nei min gode gutt, det var IKKE et klokt valg.

Godt nyttår

Det morsomste er jo at ascona_er_best her tidligere i år rakket ned på en som kjørte ihjel en rustfri Manta i bilcross, mens han gjør akkurat det samme med en Ascona.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste er jo at ascona_er_best her tidligere i år rakket ned på en som kjørte ihjel en rustfri Manta i bilcross, mens han gjør akkurat det samme med en Ascona.

Eirik

syns det er litt drøyt med en manta A. manta B er jo vanlig i bilcross..

min bil kunne ikke gått på veien med mindre jeg hadde lagt rundt 20store i den etter det jeg ble fortalt, og det tviler jeg ikke på heller.... og desverre så er ikke økonomien min stor.. eneste jeg tjener er ukelønna fra mor og far.. og han som bygde bilen til meg har heller ikke verdens tykkeste lommebok.. vi hadde lenge store planer om å bygge den opp til therese(søstra mi). vi ringte nesten alle kaross firmaer og spørte etter bakdør til ascona B 4d og det var ikke å få tak i... ny kanal måtte vi hatt, ny frontplate, en ny forsjerm, ny motor, lakkering og nytt interiør... så det var litt å gjøre på den jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår

når man ikke driter penger så synes jeg det er bedre å gi den et motorsport liv enn et liv på dynga, etter det jeg fikk inntrykk av så prøvde de å rassere den helt... det gjør ikke jeg.. min skal leve lenge den

Lenke til kommentar
Del på andre sider