jocken Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg har en Kenwood KAC-9152D monoblokk og en polk momo 15'' basser. I sta var jeg ute og cruisa rundt som vanlig, og spilte litt musikk :p Jeg spilte på halv styrke på forsterkeren, og langt ifra maxvolum. Plutselig lukter det brent i hele bilen og basseren virker ikke lenger. Men spola er ikke brent fast. Så jeg lurer på om noen veit hva det kan være? :P hadde vært bra om noen visste det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest plumbooo Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 sjekka forsterkeren? tipper det er den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jocken Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 er ikke den ;s den er helt fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg