VWmannen Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har en 87 modell Audi 100 Quattro som er ombygget til bakhjulstrekk og har montert motor fra en Audi RS2 med K26\27 turbo ++ bremser 410hk ! Ny clutch sitter montert.. sammen med urq-svinghjul ++ Noe arbeid gjenstår. mangler eksosanlegg (Deler medfølger) mangler ic-rør (IC medfølger) + mangler noe montering i fronten... + å koble opp det elektriske Bilen er ikke strøken men fungerer greit. Selges pga. at jeg ikke har tid til å fullføre det... Alle deler for bygging tilbake til Quattro medfølger også ! Som sagt... VURDERES solgt... får jeg ikke vettuge bud setter jeg den på låven og gjør den ferdig til vinteren ;) Kontakt: vwmannen@online.no eller: 90849536 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hvordan har bakhjulstrekk-ombygginga foregått? Kan vi få høre litt fremgangsmåter, og gjerne få se litt bilder? :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Kjøper du bilen skal jeg gi deg en utfyllende forklaring :) VWmannen@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Desverre, men jeg har mitt eget galemathiasprosjekt på gang. Min 1985 Coupé Quattro skal få seg bedre veghållning og 20-ventilers turbofemmer med temmelig høy trimmingsgrad etter hvert som økonomien tillater det. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hva skal du ha for bilen forresten? Bilder? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har selv en 1985 modell 90q med rs2 motor m\haltech +++ og snart med KW-gew ver2 og 330mm Porsche bremser :) Audi er gøy dere :)) Vil ha 50000 for 100`en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Vent nå litt... Ikke si at DU (VWmannen) er mannen som har satt sammen denne bilen? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Sitat Audi er gøy dere At akkurat DET er et faktum ble jeg meget klar over idet jeg rev Quattroen min ut i en sinnsyk dorifto-combo på våt asfalt i Breivika her i Tromsø (STOR asfaltflate der!)! Selv dagen etter klarte jeg ikke å tørke det sinnsyke gliset vekk fra trynet mitt! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Sitat Originally posted by tekNetium Vent nå litt... Ikke si at DU (VWmannen) er mannen som har satt sammen denne bilen? nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Det er nok ikke min bil nei :( Skulle gjerne hatt bilen\kapasitet til å bygge noe slikt !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Er vel litt for mye å tro at dette vidunderet har skilter på seg? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hvilket vidunder da ? Hvis det er 100`en du sikter til er den ikke reg. nei... bilen har stått i ett par år før jeg kjøpte den og begynnte ombygging. Med Quattro skulle jeg ikke tro det er umulig åå godkjenne den.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg