Gå til innhold

Surr med Eu kontroll -Hjelp

Ranger emnet


Sulliken

Anbefalte innlegg

Registerreimskifte er ikke noe man gambler med. Når bruttern kjøpte seg Passat på Jesshiem Auto skulle de ta full service på bilen før den ble levert, inkludert regreimskifte. Desverre "glemte" de dette og motoren raste ca et år etter. Delene kom på over 50 000. Dette var noe de først tok på sin kappe etter å ha vært rasshøl i 14 dager......

 

50000,- i deler vs 3000,- i deler!!!!! Trenger ikke være professor for å finne ut hva som lønner seg.....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye deler da? Er det ikke bare å få tak i en brukt topp i tyskland, og betale noen for å overhale den først?

 

Har sjekket litt mer, delene koster faktisk nesten 4 tusen, oppå det kommer arbeidet.

 

Må si at det er fristende å gi blaffen i alt som har med reima til innsprøytningspumpa og gjøre pluss vannpumpe (siden de var skiftet sist, og har bevist en gang at det holder 180 tusen uten å se slitt ut), og kun skifte reg reim, løpehjul og strammer.

 

Noen som vet hva som skjer hvis reima til innsprøytnings pumpa ryker?

 

 

Ser at jobben har vanskelighetsgrad 3 i haynes manualen, som tilsvarer ganske lett, noen som vet hvor vanskelig jobben er, med alt det rette verktøyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen skader oppstår om reima til pumpa ryker.

bilen bare stopper.

 

hvilken motor er det?

 

2.5 rekke? siden du snakker om pumpereima?

biler med vannpumpa i registeret er en uskreven regel at man skifter samtidig..

 

ja. den motoren.

 

 

Så forresten at det verkted 2 som bomma så på jekkfestet, har forårsaket litt blankt metall og litt bøyde plater frem mot jekkfestene på begge sider foran, at det er mulig tenker jeg.. EU etter-kontroll.. har klint inn dritten med hjulager fett, men hva er det som er best å dekke over med permanent?

 

Er jo vanlig at om de ikke gidder å justere jekkfestene mot bilhøyden, og det tar bak først, at det flytter seg i forhold til hvordan de har plassert jekkene foran, men neida, dem bare kjørte på, uten å sjekke, når jeg kommenterte at den hang ytterst på jekken, fikk jeg bare til svar: "at den detter ikke ned", faen for en idiot altså. Her for man betalt for at de setter igang før en selv er tilstede, går nesten ikke an å ha en bil på et verkted uten å følge med selv hva de gjør. Selv hos sharif greier de å treffe jekkfestene godt.

 

tectyl eller? Var ihvertfall bart metall rett under den plastaktige understellsmassen der, 2 kompoenent polyuretan plastmasse de bruker på fabrikken? orker ikke dra til og klage etter alt tullet som har vært, etter, for om de utbedrer det, blir det vel dårligere enn om jeg gjør det selv, en smule irriterende, for bilen var helt strøken under rundt jekkfestene før det. Altså ikke kanalene de har bøyd, men de vertikale, tynne platene som går ut mot jekkfestene bakfra, langs med bilen..

 

 

Kan vifte reima være en indikasjon på reg reima?

 

Jeg den så ihvertfall helt strøken ut, ikke antydning til sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår