Anern Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Skal pusse opp monzan min i vinter. vil ha på skjørter og front leppe. noen som vet hvor jeg kan få tak i det?.. kan mekke til noe, men er redd det ikke blir så veldig vakkert :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hmmm ... jeg er også intrisert i å få vite vor dette kan skaffes fra ... er d noen som vet? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Skulle også hatt senkesett. har hørt at man kan bruke samme senkesett som E36? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 BMW ???? WTF ... koran i alle daga kan d ha sæ ... men senke sett kan nu da ikke være umuli i finne, eller?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 BMW ???? WTF ... koran i alle daga kan d ha sæ ... men senke sett kan nu da ikke være umuli i finne, eller?? Mulig det er samme innfestning og lengde eller noe.. Hvem vet Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bestiller sikkert noen sett orginale senkesett til monza/senator i januar eg, så annonser eg litt her på bilforumet!!! M/tuv papir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja gjør det. syns det er bra at det er litt liv her på monzaforumet:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 BMW ???? WTF ... koran i alle daga kan d ha sæ ... men senke sett kan nu da ikke være umuli i finne, eller?? opel ascona + astra fjærer passer på volvo 140 da.. og sierra fjærer passer også på 140 så..funker sikkert med bimmer fjærer da;) Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Mantzel Opel Tuning har senkesett. Under Fahrwerk -> Federn ligger det et 40mm senkesett til Monza og Senator for ca. 2700 NOK + frakt. De har KN-filter til Monza der også. Og ei lekker potte :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Mantzel Opel Tuning har senkesett. Under Fahrwerk -> Federn ligger det et 40mm senkesett til Monza og Senator for ca. 2700 NOK + frakt. De har KN-filter til Monza der også. Ah, nice:) :thumb stikker innom der når jeg skal handle.. ble veldig mye liv her da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Tar også imot tips om styling eller andre ting hvis dere her noen ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyD Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 jeg har vectra a sideskørt på min monza, omentrent perfekt lengde. bare å sage litt til. driver ogsa å støyper opp en lotus front til monzaen. også brukt fra vectra a. opel er opel, alt passer med litt justering.. hehe Siter opel monza 30E saab 9000 t16 2.0 honda civic 1.4i muggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg