torslett Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Selger en sub for en kompis. Han har en 15" Cadencd UD154 subb liggende Den har aldri vært brukt, og har alltid ligget i kassa. Glømte og spør om han har kvittering på den, der er iallefall noen papirer nedi kassa Bud ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Til alle som lurer så er det ett veldig bra element. Mye trøkk og forholdsvis bra sq :) (12" kostet 1599 kr ny) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 interessant! Ikke noe kasse til den liggende? :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Har desverre ingen kasse til denne.. Men det er jo ikke umulig å lage.. eller skaffe.. Kom med bud på elementet :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor i verden ligger elementet da? Horten eller Ålesund? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Sykkylven. Ca 1 mil fra Ålesund Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ikke bra... for langt borte :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Er jo ingen problem å sende det da.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg