Sprauten Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Heisann! Skulle ta av toppdeksle for lakkering her om dagen, så jeg plukket av låseskivene på begge sidene, men når jeg skulle fjerne slangen på bilde, så revnet hele slange når jeg såvidt dro i den, å det kom en 6-7 dråper med vann. Det viste seg at slangen var helt igjenn grodd av tykk brunt slagg, å det var også litt av det slagge i selve toppdeksle. Slanger går fra deksle til huset for gasspådrag, men der stopper min kunnskap! Noen som aner hva slangen gjør? Regner med at det er noe form for vakum, men for hva? Motortypen er 1.8i 90mod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Noen som har ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det er vel oljeluftinga, det der... (hvis det er den som går på toppdekselet? eller ser jeg feil?) Reis på torshov og kjøp et mopedfilter og sett på toppdekselet der, og tett igjen det hullet på innsuget... ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det er vel oljeluftinga, det der... (hvis det er den som går på toppdekselet? eller ser jeg feil?) Reis på torshov og kjøp et mopedfilter og sett på toppdekselet der, og tett igjen det hullet på innsuget... ;) Det er den som går på toppdekslet ja! Men uansett om det er oljelufting så er det vel ikke dermed sagt at det skal være fukt og mengder med slagg der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg