Gå til innhold

Noen som har prøvd max power gratis blad x2?

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle være en snik å prøve meg på å få en gratis versjon av max power for andre gang..

Hadde egentlig glemt det ut, men i dag kom bladet med en regning på 145,- veit selv at dette ikke er den høyeste. Men har de lov til å gjøre det?

Jeg har ikke bestilt noe abonnement på 3 blader som jeg har fått regning på.. Men prøvd meg på en litt sleip en. Om dette hadde funket som jeg trudde hadde jo det vært meget kjekt..

Men står vell ikke noe sted at det ikke er lov..?

Noen andre som har gjort det samme her? hva gjorde dere?

mvh

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det du har bestilt er to gratis blad, og det du får er ett blad og en regning på 145 slipper du å betale. De har ikke lov å kreve penger av deg for ting de averterer som gratis. Hvis det blir inkasso og papirmølle bør du blande inn forbrukerrådet, og det kan jo være moro å se hvordan det går.

Hvis du har et mål om å holde dette gående er det kanskje lurt å bestille til forskjellige tullenavn og sette midlertidig tullenavnelapp på postkassen din sånn at postbudet finner riktig kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=13099

Det er anonsen..

Detta har jeg gjort 2 ganger.. første gang kom det ett blad uten noe regning.. eller kom regning men den sto det: 0,- på.. andre gang altså i dag, komm det med en regning på 149,-

begge gangene har jeg "bestilt" via den gratis ansonsen.

hehe.. godt forslag^^ kunne jo vært kjekt.

Veit at det e en dude fra max power på forumet.. Noen som har brukernavnet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen ass, det vil jeg og. de 50 kr i måneden svir skikkelig på pungen!!! Må lizzom få mere lommepenger av mamma og pappa hvis jeg skal få råd til det. Ran!

Edit: Det blei misforstått. Sikta ikke etter deg olsen nissan. Visste ikke hvor gammel du var , så det var ikke poenget. Det var en spøk om meg selv. Jeg er ingen helgen eller moralsk vokter, men synes 50kr(eller hva det koster) ikke er noe å snylte på. Spesielt pga. de er et lite blad som appelerer til oss og sikkert ikke har så lett for å gå i pluss i norge(få lesere, osv.).

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg av gratis blad en gang. Idag fikk jeg ett blad i posten med regning på 145kr.

Greit nok, jeg kjøper max power alikevel, så jeg betalte regningen?

Det som ikke står noe om, er hvor mange blad jeg får for den prisen. Noen som vet?

Jeg fikk det samme, hehe. Tror det er 3 blader vi får eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det helt klart: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det første kunne man bestille et gratis blad. Når det kom i posten fikk man tilbud om å fortsette som abonnent, og om man ikke svarte på dette fikk man heller ikke flere blader (eller noen regning).

Med det andre tilbudet fikk man også et gratis blad, men her måtte man selv si fra innen fem dager etter at man fikk bladet om man ikke ville fortsette som abonnent. Dette var opplyst FØR man bestilte, MENS man bestilte og ETTER man bestilte, så det burde være rimelig klart.

Vi hadde noen misforståelser en stund, men jeg tror det meste skal være ryddet opp i nå. Vi skal selvfølgelig ikke tvinge noen til å abonnere, så om dere ikke vil ha bladene er det bare å si opp abonnementet på http://www.kundeservice.com eller sporsmal@bp.bonnier.dk.

Espen

Max Power

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espsko:

Dette er bullshit (Beklager utrykket) fra din side. Jeg benyttet meg av det første tilbudet, hvor du også sa at man KUN fikk ETT blad og måtte si ifra om man ville ha flere!

I dag fikk jeg blad med faktura. Jeg hadde planer om å starte å abonere på bladet, men når jeg nå ser hvor lite kontroll som er i distribusjonen av det har jeg helt klart ingen planer om å fortsette med dette bladet.

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider