Gå til innhold

Noen som har prøvd max power gratis blad x2?

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

WTF!

idag fikk jeg ett blad til.. det samme som jeg fikk forje gang.. men nå fulgte det med en regning på 0,-

og hvorfor står det - 48,- under Abonnementsoversikt?

Siden jeg har fått 3 blader nå.. så skal jeg vell greie å få betalt de 48 kronene.. Men hvordan gjør jeg det da? Har bare en regning på 100-og noe..

Har du sendt inn flere bestillinger? I så fall vet jeg det har skjedd at folk har blitt satt opp med flere abonnementsnumre, og dermed fått flere blader. Hvis fakturaen som fulgte med lyder på null kroner trenger du ikke betale noenting. Hvis systemet mener du skylder penger vil du uansett få en purring, og hvis du får det kan du si fra til meg så sørger jeg for at den blir slettet.

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg registrerte meg først på den første gratis greia.. etter en månde så poppa den reklamen opp på nytt.. så jeg tenkte jeg skulle være smart å prøve å skaffe meg ett blad til gratis..

For noen dager siden så komm det ett blad men da med en regning på 150+- husker ikke summen jeg..

Men i dag så fikk jeg det samme bladet (desember)for 2gang.. jeg har sjekka det nr å sånt.. var samme kontoen..

Men jeg lurer på hva de 48 kr jeg skal betale (som er helt greit) kommer av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betingelser Max Power

Du får tilsendt en gratis utgave av Max Power. Hvis du ikke vil fortsette abonnementet må du avbestille hos vår kundeservice. Det gjør du enklest ved å gå påhttp://www.Kundeservice.com. På følgebrevet med din gratis utgave finner du en abonnementskode, den bruker du når du logger deg inn på Kundeservice.com. Når du har logget deg inn kan du enkelt avbestilleabonnementet.

Vi må ha oppsigelsen senest 5 dager etter at du har mottatt bladet, eller aller senest innen den 20 i måneden.

Hvis du ønsker å fortsette abonnementet vil du motta dine neste tre utgaver av Max Power til kun kr 75. Etter introduksjonsperioden vil ditt abonnement automatisk fornyes til kun kr 145 for 3 utgaver. Du kan selvsagt når som helst si oppabonnementetved åkontakte Kundeservice:

Bonniers Kundeservice

Postboks 1188 Sentrum, 0107 Oslo

Telefon: 23 06 87 00

Faks: 23 06 87 30

http://www.Kundeservice.com

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg først på den første gratis greia.. etter en månde så poppa den reklamen opp på nytt.. så jeg tenkte jeg skulle være smart å prøve å skaffe meg ett blad til gratis..

For noen dager siden så komm det ett blad men da med en regning på 150+- husker ikke summen jeg..

Men i dag så fikk jeg det samme bladet (desember)for 2gang.. jeg har sjekka det nr å sånt.. var samme kontoen..

Men jeg lurer på hva de 48 kr jeg skal betale (som er helt greit) kommer av..

Vi kjører en opprydning av alle som ligger inne flere ganger i disse dager, så da burde det bli fanget opp av seg selv. Bare len deg tilbake, kast alle regningene, les gjennom bladet tre ganger og se hva du får i posten neste gang. Får du en regning på 48 kroner da, så betaler du. Hvis ikke trenger du ikke tenke mer på det. ;)

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hallo igjen..

Så reklamen for gratis blad for noen dager siden.. tenkte takk gud, det prøver ikke jeg igjen.. ikke pga selve bladet.. for det er jo bra.. men tenkte på alt styret rundt det..

Men vet du hva som dukket opp i postkassen min i dag? Jo. Det bladet.. Sammen med en regning det sto takk for at du abonnerer på 75 kr.. Hva skjer her nå? Jeg var inne på en eller annen side som du skrev her en gang.. å meldte meg av alt sammen.. Så spørsmåle mitt er; Hvor for får jeg bladet enda? Om jeg vill ha bladet så kjøper jeg det i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille noe gratis, og så må man avbestille hvis man ikke skal ha noe likevel? Er ikke dette negativt salg? og negativt salg er jo ulovlig..? noen som gidder å finne ut dette ved å lese forbrukerkjøpsloven? jeg føler meg ca 90% sikker på at jeg har rett, så noen burde egentlig kontakte forbrukerrådet slik at max power får litt smekk på pungen:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter å smekke noen på pungen.. Men hadde vært greit å få slutt på dette.. værtfall regningene..:D

Men synd det ikke er skole i morra.. da vi holder på med forbrukerkjøpsloven for tiden.

Selvfølgelig - hvis du sender meg en PM med navn og adresse fikser jeg det umiddelbart!

Bestille noe gratis, og så må man avbestille hvis man ikke skal ha noe likevel? Er ikke dette negativt salg? og negativt salg er jo ulovlig..? noen som gidder å finne ut dette ved å lese forbrukerkjøpsloven? jeg føler meg ca 90% sikker på at jeg har rett, så noen burde egentlig kontakte forbrukerrådet slik at max power får litt smekk på pungen :)

Det er ikke ulovlig - men det må informeres om. Her har det skjedd en feil, og det rettes selvfølgelig opp i. Den eneste smekken vi får fra Forbrukerrådet er det samme som vi nå gjør på eget initiativ - selvfølgelig skal vi rydde opp når vi har gjort en feil ;)

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider