Gå til innhold

Noen som har prøvd max power gratis blad x2?

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har ikke gjort det trådstarter spør om.

MEN jeg får tilsendt to blader hver gang, OG regning i begge bladene, så det skjønner jeg ikke helt.. må jeg da liksom betale begge? JEG som person har bare regga meg en gang, å uansett, så burde det være en sikkerhet som hos andre blader etc, at det bare sendes ut et blad til hver person?

Jeg har forresten ringt å avbestilt det ene, men det funker tydeligvis ikke..

Jeg får vel bare betale begge regningene å avbestille den ene da:P

Men syns det virker litt merkelig:S

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Espsko:

Dette er bullshit (Beklager utrykket) fra din side. Jeg benyttet meg av det første tilbudet, hvor du også sa at man KUN fikk ETT blad og måtte si ifra om man ville ha flere!

I dag fikk jeg blad med faktura. Jeg hadde planer om å starte å abonere på bladet, men når jeg nå ser hvor lite kontroll som er i distribusjonen av det har jeg helt klart ingen planer om å fortsette med dette bladet.

Om du har fått blad med faktura er det selvfølgelig en feil fra vår side. Send meg gjerne navn og abonnementsnummer på PM, så skal jeg selvfølgelig sørge for at du ikke trenger å betale noe som helst.

Når det er sagt - kall det hva du vil, men bullsh*t er det ikke - det er MANGE som meldte seg på det første tilbudet, og kun noen få har fått regning. Blant tusenvis av bestillinger skal det godt gjøres å ikke få noen feil. Flere her inne har også fått både to og tre blader gratis - og det var definitivt ikke meningen fra vår side, så en feil kan gå begge veier ;)

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke gjort det trådstarter spør om.

MEN jeg får tilsendt to blader hver gang, OG regning i begge bladene, så det skjønner jeg ikke helt.. må jeg da liksom betale begge? JEG som person har bare regga meg en gang, å uansett, så burde det være en sikkerhet som hos andre blader etc, at det bare sendes ut et blad til hver person?

Jeg har forresten ringt å avbestilt det ene, men det funker tydeligvis ikke..

Jeg får vel bare betale begge regningene å avbestille den ene da:P

Men syns det virker litt merkelig:S

Send meg gjerne abonnementsnummer på PM (Det står på giroen - tipper det står to forskjellige numre på fakturaene du får, så om du har betalt én av dem må du sende meg det andre - evt trenger jeg bare navn og adresse) så skal jeg sjekke det opp, og sørge for at du bare får ett.

Du trenger selvfølgelig ikke betale begge regningene - betal den éne og send meg abonnementsnummeret fra den andre!

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det helt klart: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det første kunne man bestille et gratis blad. Når det kom i posten fikk man tilbud om å fortsette som abonnent, og om man ikke svarte på dette fikk man heller ikke flere blader (eller noen regning).

Med det andre tilbudet fikk man også et gratis blad, men her måtte man selv si fra innen fem dager etter at man fikk bladet om man ikke ville fortsette som abonnent. Dette var opplyst FØR man bestilte, MENS man bestilte og ETTER man bestilte, så det burde være rimelig klart.

Vi hadde noen misforståelser en stund, men jeg tror det meste skal være ryddet opp i nå. Vi skal selvfølgelig ikke tvinge noen til å abonnere, så om dere ikke vil ha bladene er det bare å si opp abonnementet på http://www.kundeservice.com eller sporsmal@bp.bonnier.dk.

Espen

Max Power

Merkelig at jeg nå da har fått ett blad med en regning i, selvom jeg trykte på annonsen hvor jeg kunne prøve et Max Power gratis. Det sto ingenting noen steder om at jeg måtte si ifra hvis jeg ikke ville ha flere blader. Det sto kun at jeg fikk motta ett gratis eksemplar av Max Power...men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg nå da har fått ett blad med en regning i, selvom jeg trykte på annonsen hvor jeg kunne prøve et Max Power gratis. Det sto ingenting noen steder om at jeg måtte si ifra hvis jeg ikke ville ha flere blader. Det sto kun at jeg fikk motta ett gratis eksemplar av Max Power...men men

Som jeg skrev i den andre tråden (eller var det her?) - når det kommer flere tusen bestillinger skal det godt gjøres å ikke gjøre noen feil. Om du ikke skal ha regning skal du selvfølgelig heller ikke betale den - send meg navn og abonnementsnummer på PM så sørger jeg for å få det stoppet.

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espsko:

Dette er bullshit (Beklager utrykket) fra din side. Jeg benyttet meg av det første tilbudet, hvor du også sa at man KUN fikk ETT blad og måtte si ifra om man ville ha flere!

I dag fikk jeg blad med faktura. Jeg hadde planer om å starte å abonere på bladet, men når jeg nå ser hvor lite kontroll som er i distribusjonen av det har jeg helt klart ingen planer om å fortsette med dette bladet.

jeg benyttet meg også av det første tilbudet, greit nok, var bra blad og sto at hvis jeg ikek gjorde noe så ville ingenting skje (dvs ikke no abbonement) har det svart på vitt her hvis ingen tror meg :P

men fikk et til blad jeg å med regning på 145kr, skal sende mail til de nå så regner med det ordner seg :)

saab 900 8v turbo 155hk 240nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg også av det første tilbudet der det sto at ingenting ville skje om jeg ikke svarte på noe.

Skjønner at det kan være mange henvendelser og at feil kan skje.

Derimot tipper jeg dette ordner seg glatt når jeg tar kontakt med kundeservice imorgen.

Ikke at jeg ikke vil abbonere, men nå har jeg kjøpt leilighet, og er sørgelig blakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg også av det første tilbudet der det sto at ingenting ville skje om jeg ikke svarte på noe.

Skjønner at det kan være mange henvendelser og at feil kan skje.

Derimot tipper jeg dette ordner seg glatt når jeg tar kontakt med kundeservice imorgen.

Ikke at jeg ikke vil abbonere, men nå har jeg kjøpt leilighet, og er sørgelig blakk :)

Ta kontakt med kundeservice, eller send meg en PM med navn og abonummer, så ordner det seg på flekken! ;)

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!

idag fikk jeg ett blad til.. det samme som jeg fikk forje gang.. men nå fulgte det med en regning på 0,-

og hvorfor står det - 48,- under Abonnementsoversikt?

Siden jeg har fått 3 blader nå.. så skal jeg vell greie å få betalt de 48 kronene.. Men hvordan gjør jeg det da? Har bare en regning på 100-og noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider