Coustig Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Helt strøkent, lite brukt Pioneer P9 cd-spiller, med helt ny boks DEQ-P90. Dette selges til under 1/2 pris komplett for Kr 8.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ingen som vil ha denne pakka?, dette er jo kremen... Setter det ned til Kr 7.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Opp..... OK! Settet går nå for 6.500,-..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 har du noen bilder av alt det du har?? greit at de er lite brukt men greit å se tilstanden og...;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Som sagt, spiller "som ny" og boks ny i eske. Men send meg mailadressen din så sender jeg over bilder. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Nå kan alle produktene jeg har for salg sees på FINN.NO, på finnkode: 8958983 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nå er P9,en og P90 solgt til en heldig kjøper som har gjort ett kjempe kjøp. By meg en pris for Genesis forsterkerne mine også, så går de også VELDIG billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hva slags modellere er det du har og priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Nå er dette solgt....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg