Gå til innhold

Hvilke felger synes dere er finest til golf 2??

Ranger emnet

Celica rules!

Anbefalte innlegg

Hadde dusinvis på laptopen..Men de forsvant da den ble stjålet..har ikke fått tatt noen nye nå...Bilen står i biter i garasjen..Den er inne for en grundig overhaling..mye snop som skal monteres før nye sesongen..!Men kommer bilde så fort jeg får tatt nye..!:) ellers så er det bare "dele" bilder! hehe!

Logisk nok så ble bildene borte da, ja:) Er vel ikke den som er godkjent som VR6, tatt inn fra Tyskland og med automatgir?

Synes du burde mekke en prosjekttråd med masse bilder og info.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er godkjent som vr6 ja..ikke tatt in fra tyskland og ikke automat..:)

Sitter på alle godkjenningspapirene til den..Mye stress med det..Hvertfall her i bergen..Biltilsynet her er heeeelt fjernt...

Var mye på gjøvik med bilen i fjor sommer!:) flekket fra noen "lugubre" golfer med rs fanger..hehehe!Ver en blå en, som ikke ville gi opp!Mye gromme biler i nabolaget der...Skulle vel laget en tråd ja..har kjøpt mye nytt nå...skal få "cleana" motorrommet!;) Liker bilen din...Gjennomført..!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde det kanskje var en annen en.

Godkjenne VR6 i en 2'er er vel generelt mye stress samma hvor man er i landet.

Den blå med RS-fanger (kan ikke være så mange av de herover) er grusomt stygg. Hmm, rart jeg ikke så deg egentlig. Isåfall så ville du fått enda en som ville tatt et lite race:) Ikke sikkert jeg hadde bilen min da heller.

Cleaning er bra!

Gjennomført? Tja, ikke så veldig nå lenger. Er egentlig bare et sorgens kapittel der den står nå, dessverre. Men endte da opp med mange "gromdeler" om ikke noe annet. Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider