plogenA4 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hatthyllen er ikke helt flat. Den har en slags form som egner seg for en viss størrelse høytalere. F.eks 10" passer ikke, de vil ikke få plass på noen måte. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Det er plass til det meste i den hatthylla med litt tilpassing. du må nokk skjere uti litt av blekket ja, siden det orginale hullet i blekket ikke er beregnet for en så stor høytaer... :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Sorry for at jeg tar en litt gammel tråd.. Men ingen som har en slik til Audi A3? Denne var jo bare genial! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Har lagd en guide til hvordan koble fjernstyrt sentrallås på b5... kunne den kanskje vært med her? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Det burde den absolutt! Noen som vet hvilke tennplugger man bør bruke i disse bilene? '98 1,6 a4 Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Det burde den absolutt! Noen som vet hvilke tennplugger man bør bruke i disse bilene? '98 1,6 a4 bruk alltid platina plugger :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Hvordan bytte ytre Mansjetter og Drivknuter: før man jekker opp bilen, løsne navbolten som står midt i felgen. man skal ta av denne etterhvert. på girkassa under bilen står det 6 Torx skruer på hver side for hver drivaksel som må løsnes på. hjulet må snurres rundt mellom annenhver skrue, så en må en del fram og tilbake for å sette den i gir og fri. (den må naturligvis stå i gir under skruing) etter at Torxene er ute løsner man navbolten helt og løfter den indre drivknuten så langt opp den går for så å trekke den rett ut av hjulet. dette gjelder for venstre side. høyre side er litt verre. høyre: samme prosess som sist, bare at her står det et varmedeksel over drivakselen som må vekk. det er 3 umbrakuskruer. i tillegg er det ikke like god plass til å dytte opp indre drivknute, så man må løsne den store bolten øverst på forstillinga for å få vridd hjulet ekstra ut(sving mot høyre). ta av felgen på denne sida. når man har vridd ut hjulet kan man trenge en vektarm som et skrujern, tappjern, etc for å presse drivakselen ut av navet. det er veldig viktig at bilen ikke står på hjulene!! når du har drivakslene foran deg, setter du inn navbolten i den ytre drivknuten pg drar til. slik løsner drivknuten. røsk av gamle mansjett og klem hele tuben med grease som følger med inn i knuten. sett så på alle ringer i rett rekkefølge før du fester den nye mansjetten. så er det bare å reversere hele prosessen, sette på knuten og skru ut bolten. herfra er det rett fram. kjør rolig i starten slik at greasen får klemt seg skikkelig til i knuten. All ære går til Flacid :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 veldig bra :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 HVORDAN LØSNE PYNTE LIST PÅ AUDI A4 01MOD Ta av hanskerom og hylle under ratt. Så ta av den lille listen på toppen av midtkonsollen. Bare dytte den ut fra baksiden. Så er det å ta ut alle 4 skruene som er på følgene steder Ta en skrutrekker og dytt disse små tappene opp så løsner den. Da skulle listen være av Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fint, men skulle vel vært på B6-forumet? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Fint, men skulle vel vært på B6-forumet? Holder meg til dere B5 gutta jeg :) Er sikkert noe av det samme på B5 også kanskje.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bare bra det :D Ser ut til at det er helt likt som på min bil hvertfall :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 For dere som trimmer bilen og vil ha alt godkjent: http://www.bilforumet.no/opplysningen/98160-priser-regler-ang-effektokning.html Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Så hvis bilen er over 10 år, betaler du ikke for effektøkning? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Så hvis bilen er over 10 år, betaler du ikke for effektøkning? Nope. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg