eyzo Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Blir nok den kommende bilen etter vinteren.. Men begynner å kjøpe anlegg nå.. :) Snakker om 97 - 99 mod, sånn ca.. Så hva er original størrelsen på frontsettet? Er der noen annen form for høytalere på dashbordet eller dørene? Eventuelt hva størrelse? Blir ikke noe ombygging nå i første omgang, derfor vil jeg ha noe som passer rett inn.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Originalt sitter det 4" tror jeg, er plass til 5.25" uten noen problemer :) Er bare høytalere i dørene, ikke alle som har det i bakdørene. Også er det satt av plass i hattehylla. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Oki.. Hvordan er det å bygge anlegg i disse bilene forresten? Der er vel ikke bensintank i seteryggen som på mercedes? :n Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 det sitter komponensett forran som er 4" diskanten til focal går rett inn i orginalfeste i toppen av døra dette gjelder flere merker også... veldig greie å bygge i :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Der er vel ikke bensintank i seteryggen som på mercedes? :n Er ikke noen bensintank der nei :) Det som kan være litt vanskelig, i sedanen, er å få bassen inn i kupéen. Men hvis du har bygget anlegg før så får du det sikkert til uten no stress. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 I audi A4 er det 5.25" mellomtoner i dørene fremme. Men det må noen adaptere til for å få skrudd dem fast. Originale høyttalerene har bare 3 festeskruer. Er det ikke høyttalere i bakdørene kan det enkelt monteres det. På baksiden av panelet er det skisset ut hvor man skal kappe. Så er det bare å ture innom den nærmeste Audiforhandler å kjøpe originale gittere. Men i bakdørene går det 6.5". Og her må det også brukes adaptere. I hattehyllen skal går det 6.5" hvis det er originale gitter. Hvis det ikke er noenting baki ,er det vel bare å finne fram saga og sette i det du vil. Disse bilene har jeg montert mye i på jobb. Så dette er jeg 110% sikker på. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 I audi A4 er det 5.25" mellomtoner i dørene fremme. Men det må noen adaptere til for å få skrudd dem fast. Originale høyttalerene har bare 3 festeskruer. Er det ikke høyttalere i bakdørene kan det enkelt monteres det. På baksiden av panelet er det skisset ut hvor man skal kappe. Så er det bare å ture innom den nærmeste Audiforhandler å kjøpe originale gittere. Men i bakdørene går det 6.5". Og her må det også brukes adaptere. I hattehyllen skal går det 6.5" hvis det er originale gitter. Hvis det ikke er noenting baki ,er det vel bare å finne fram saga og sette i det du vil. Disse bilene har jeg montert mye i på jobb. Så dette er jeg 110% sikker på. Thank you! :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 I audi A4 er det 5.25" mellomtoner i dørene fremme. Men det må noen adaptere til for å få skrudd dem fast. Originale høyttalerene har bare 3 festeskruer. Er det ikke høyttalere i bakdørene kan det enkelt monteres det. På baksiden av panelet er det skisset ut hvor man skal kappe. Så er det bare å ture innom den nærmeste Audiforhandler å kjøpe originale gittere. Men i bakdørene går det 6.5". Og her må det også brukes adaptere. I hattehyllen skal går det 6.5" hvis det er originale gitter. Hvis det ikke er noenting baki ,er det vel bare å finne fram saga og sette i det du vil. Disse bilene har jeg montert mye i på jobb. Så dette er jeg 110% sikker på. Æ har 4" element i mi dør, ikke 5,25"... Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Æ har 4" element i mi dør, ikke 5,25"... Han mente sikkert at det er plass til 5.25". Siden det står "Men det må noen adaptere til for å få skrudd dem fast" :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja håpe det, hvis ikke e det bare min bil som har 4" element... :shake Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja håpe det, hvis ikke e det bare min bil som har 4" element... :shake Hehe, kjøpt deg en spesial utgave du da :P Men jeg tror ikke de som satt i min er noe større enn de du la ut bilde av her om dagen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvis du har 4" i framdørene har du nok festet dem på en rar måte. Tror ikke de originale festepunktene kan brukes. Her er uansett de forskjellige adapterene til første modell A4: Fremdørene (5.25"): Bakdører (6.5"): Link til flere overganger: http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?exact_match=yes&product=Høyttaleroverganger&cart_id=2964485.6843 Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg