blåsa Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Kud-pjEQBw4&mode=related&search= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 haha.. Red light=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 IKKE bra for delene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Og hva var sinnsykt med det? 1100 gamp i en 4-liter? Når 5.7'er tar ut 2000 hk...? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Og hva var sinnsykt med det? 1100 gamp i en 4-liter? Når 5.7'er tar ut 2000 hk...? Ta deg en bolle a, er ikke hver dag det blir såå rødglødene :tannløs: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ta deg en bolle a, er ikke hver dag det blir såå rødglødene :tannløs: Merkelig. Hver eneste gang jeg gasser med min i mørket,så lyser det inni kåpa... så jo,med inconel-rør,så blir det sånn. ;) Men,takk for bollene. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Merkelig. Hver eneste gang jeg gasser med min i mørket,så lyser det inni kåpa... så jo,med inconel-rør,så blir det sånn. ;) Men,takk for bollene. :D sier bilforumet.net deg noe eller :jerkoff: :peace: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 sier bilforumet.net deg noe eller :jerkoff: :peace: Jepp. At motor er motor. Ta en titt på et inconelrør neste gang noen har et sånn i benken på en turbomotor,bil eller sykkel er irrelevant,og drar den noen ganger...så får du deg en overraskelse. :jackinbox: :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ser jo ut som om det er i ferd med å smelte på slutten der da:D Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Om det er rødglødende metall man er ute etter kan man jo titte litt på gassturbiner og... Dette er en P&W J58(slik motor som er i SR-71 Blackbird): Ikke noe for modembrukere! http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_AB_stand.jpg http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_Afterburner.jpg http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_running_hot.jpg Mye krefter ute å går - i gassturbinen og i ford motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Steke pølse? :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Skjer det samme som på isbelagt stål osv på vinteren, at om man setter tunga si bortpå rørene der så setter man seg fast? :watchout Litt mer rødfarge på de røra der så kunne man brukt de som julebelysning, fikk lyst på ribbe med sprøtt svor når jeg så filmen der. Sykt! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Om det er rødglødende metall man er ute etter kan man jo titte litt på gassturbiner og... Dette er en P&W J58(slik motor som er i SR-71 Blackbird): Ikke noe for modembrukere! http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_AB_stand.jpg http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_Afterburner.jpg http://www.enginehistory.org/P&W/J58/J58_running_hot.jpg Mye krefter ute å går - i gassturbinen og i ford motoren. nyttårsrakett jo....fra svea..;) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 var futt i den der ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blåsa Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Og hva var sinnsykt med det? 1100 gamp i en 4-liter? Når 5.7'er tar ut 2000 hk...?hehe d finnes altids noe med mere effekt , men syntes disse virkelig viste belastningen sin på dyno turen.. jg dynamics har vel en snutt på 900hk+ 1,6l... men ikke noe rød glødene som denne..... var så rødt ei venning at d var gult...kult!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.