Gå til innhold

Tjener Bilforumet.net Penger?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg alltid har stilt meg selv spørsmål om, og vil gjerne ha bekreftet. Jeg ser endel reklame har kommet opp på siden, dette er vel ikke gratis, og tjener Admins på siden noen kr. ? eller gjør dere dette for enkelt og greit er hobbyen. Og vill gi noe tilbake til andre,

 

Hilsen

Sæther'n

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet har gått i minus i 3 år! annonsene har gjort at de kan skaffe oss mere uppdates og mere resurser, de tjener ikke penger!

 

 

De er en gjeng med kjærnekarer som gjør alle oss en stor tjeneste :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant... Forumet driftes av pengene som kommer ifra annonseringa her...derfor vi slår så hardt ned på kjøp og salg også for dere som lurer.

 

Ellers er vi en gjeng med litt for mye fritid som drifter hele sulamitten ;)

 

 

Det er jo flere firmaer som annosnerer i vanlige innlegg her på forumet.

 

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serverdrift for servere som skal takle BF.net's trafikkmengde koster mye.

Uten reklame, kunne vi nok begynt å lete etter andre forumer å henge på.

 

Så, takk til BF.net gutta, tviler på at de tjener seg styrtrike akkurat...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis de hadde tatt f.eks 2 kr i mnd i betaling for bruk av formuet, bare for å ta et tall. Slik som det er nå, ca 25 000 medlemmer, ville det blitt 600000 i året!!Er jo selfølgelig ikke 25000 aktive brukere og med en slik ordning vill nok BF mistet en del medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjener penger på googleads, googlebannere dere ser rundt om på forumet.

det varierer fra mnd til mnd hvor mye vi får inn, men 100% av inntekta går til å drifte forumet. alt fra å betale serverregning, oppgradere servere og annet relatert til forumet.

 

så for dem som tror på janteloven så kan jeg trøste dere med at vi ikke tar ut noe lønn.

 

vi jobber fulltid ved siden av å drive forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår