Gå til innhold

Tjener Bilforumet.net Penger?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hadde nok snudd ganske fort om vi måtte gjort det. Da jeg blandt veldig mange her inne er avhengig av forumet! Å tasta inn 5 kr på mobilen en gang i mnd eller no, hadde ikke vært no pes. Tenker nå på sms tjenesten. Ikke donering. Men selvfølgelig, gratis er gratis. Skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey gutta, ikke lag enda en kronerullings tråd a!

 

Men alle som ønsker kan jo donere.... og det er ikke mange :P

Det var jo litt av en innstilling.. Om du har så lite penger, hvordan har du råd til internett? :tannløs:

 

Men fra spøk til revolver.. Dette har vært oppe 100ganger, syns selv det skulle vært en doneringsknapp ettelleranna sted :) For bilforumet er jo konge!

Da kan jo di som vil donere, donere.. og di som ikke vil, bare sitte der (gniere ;), det er snakk om ett par kr)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt av en innstilling.. Om du har så lite penger, hvordan har du råd til internett? :tannløs:

 

Men fra spøk til revolver.. Dette har vært oppe 100ganger, syns selv det skulle vært en doneringsknapp ettelleranna sted :) For bilforumet er jo konge!

Da kan jo di som vil donere, donere.. og di som ikke vil, bare sitte der (gniere ;), det er snakk om ett par kr)

 

dette har vi hatt før og det funket til en hvis grad.

akkurat nå om dagen har vi 100000 å styre med når det gjelder forumet. og hvordan dra ut penger av medlemmene er ikke særlig høyt opp på listen akkurat nå.

 

medlemskap for å bare være på forumet vil nok ikke komme. men dog heller en betalingsgreie for ekstra tjenester osv på forumet vil nok dukke opp senere en gang.

 

dette har vært diskutert før om dere søker litt rundt, så vi føler oss ferdig med akkurat denne type sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg husker det doneringseksperimentet.

Fikk dere inn 40 dollar tilsammen eller noe?

Var ikke mye, enda "alle" skulle gi :P

Lett å sitte å love bort penger, men i virkeligheten....

 

dette er litt nordmenn i et nøtteskall.

skal ha mest for minst mulig og gjerne så urealistisk som overhode mulig.

ikke minst ''sikkert noen andre som gjør det alikavel''-holdingen.

 

så ja...vi har gått bort i fra at medlemmer skal betale noe for å være på forumet. vi tjener mer på at folk bare er på forumet.

det er mer akseptert for folk å betale for tilleggstjenester, eller ''abo'' med mye fordeler...

 

men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å "donere" via sms hadde ikke funket uansett.

Bl.a. pga de grunnene Håkon A har gitt.

I tillegg må man tenke litt over hva en sånn sms-betalingstjeneste koster.

 

Av prisen som doneres/betales skal det trekkes moms, bruk av nettverk hos telenor/netcom (eller hvem det måtte være) og betaling til de som drifter en sånn tjeneste.

Av et beløp på 5kr pr sms ville bilforumet sittet igjen med 1,50,- etter disse trekkene.

 

Altså ingen vits i det.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp en liste over de folkene(altså brukernavn) som donerer f.eks. 100 kr i året til bilforumet.net..

Vil tippe at det sikkert er en del som vil være med på den listen for å vise at de støtter bilforumet og alt det arbeidet dere faktisk gjør for oss bilfrelste:)

 

Da er det jo valgfritt, og 100 kr. i året vil jeg tro alle har råd til.

 

Hadde jo vært moro å sett hvor lang den listen hadde blitt også. Jeg har trua ;)

 

Uansett..tusen takk for at dere gidder dette her! Jeg tørr ikke tenke på hvor mange timer jeg sitter på forumet i løpet av ett år.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet VIP hadde vært noe;) Ser zatzy driver med noe sånt nå. Betaler litt for å få noen ekstratjenester. Litt serverplass elns. Men er jo fiint sånn det er nå også!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så er den betalingsaken tatt opp flere ganger før. Vi alle har jo råd til et par kroner her og et par kroner der. Hva om alt fra å lese vg.no til bilforumet og kanskje til og med offentlige sider bare kostet noen kroner i måneden? Blir litt til sammen da.

 

Ikke det at jeg ikke kunne betalt en liten slant for å være her inne, men spørs om jeg hadde havnet her i første omgang. Og er nok ikke alle her inne som er villig til å betale for å bli værende her.

 

Men topic var vel om bilforumet gikk med overskudd. Dette har de vel ganske tydelig avkreftet. Ser ikke noe gale i at de hadde tjent noe på å ha reklame her. Vi betaler ingenting likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og faktisk HVIS de hadde tjent noe på det, ser jeg heller ikke noe problem i det, så hardt som de står på for og faktisk holde forumet oppe for oss :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår